INOVACIJA
Slovenski izum, ki bo internet postavil na glavo
Tehnološki startup iz Ljubljane razvija platformo, ki bo korenito spremenila način, kako podjetja komunicirajo s spletnimi uporabniki.
Odpri galerijo
LJUBLJANA – Poznavanje in razumevanje potrošnika sta ključnega pomena za vsako podjetje, ki posluje s končnimi kupci. Včasih sta se trgovec in kupec osebno poznala in si zato tudi bolj zaupala. Danes se podjetja soočajo z izzivom, kako v poplavi prodajnih sporočil na spletu s svojo ponudbo doseči kupce. En način je oglaševanje, a potrošniki razvijamo imunost za nadležna pojavna okenca, utripajoče pasice in videe, ki se predvajajo sami od sebe. Podjetja tako zapravljajo sredstva za oglaševanje, ki je po eni strani neučinkovito, po drugi strani pa obiskovalcem spletnih strani kvari digitalno izkušnjo.
»Naša storitev bo koristila tako običajnim spletnim uporabnikom, ki bodo uživali v bolj prijaznem in intuitivnem digitalnem okolju, kot tudi podjetjem, ki bodo bolj učinkovito komunicirala s potrošniki,« pravi ustanovitelj podjetja Marijan Jurenec, soustanovitelj družbe Pro Plus. Skoraj štiri leta je trajalo, da je projekt prešel od abstraktne ideje in skice na papirju do stopnje, ko ga lahko prva podjetja že preizkušajo.
Podjetje je za 23. februarja napovedalo predprodajo omejenega števila žetonov BEX. Predprodaja je namenjena predvsem strateškim vlagateljem, ki lahko tako že pred glavno prodajo žetonov aprila postanejo del projekta.
Prilagajanje vsakemu kupcu
S to težavo v mislih se je skupina slovenskih in tujih strokovnjakov lotila razvoja spletne platforme BehaviourExchange, ki omogoča povsem nov način množičnega komuniciranja. Ob pomoči naprednih tehnologij, kot so strojno učenje, podatkovno rudarjenje, analiza besedil, tehnologija verižnih blokov (blockchain) in lastne kriptovalute (imenovane BEX), so ustvarili interaktivno aplikacijo, ki spletnim stranem omogoča, da svoje vsebine ‘v živo’ prilagajajo vsakemu obiskovalcu posebej.»Naša storitev bo koristila tako običajnim spletnim uporabnikom, ki bodo uživali v bolj prijaznem in intuitivnem digitalnem okolju, kot tudi podjetjem, ki bodo bolj učinkovito komunicirala s potrošniki,« pravi ustanovitelj podjetja Marijan Jurenec, soustanovitelj družbe Pro Plus. Skoraj štiri leta je trajalo, da je projekt prešel od abstraktne ideje in skice na papirju do stopnje, ko ga lahko prva podjetja že preizkušajo.
Prodajali bodo žetone
BehaviourExchange prepozna vsakega obiskovalca spletnega mesta in mu glede na demografske, psihografske in druge lastnosti dodeli t. i. profil, kar omogoča sprotno prilagoditev vsebine spletišča vsakemu obiskovalcu. Spletna stran bo upokojencu kazala druge, zanj koristne in zanimive, vsebine kot, recimo, študentu ali mladi mamici.Podjetje je za 23. februarja napovedalo predprodajo omejenega števila žetonov BEX. Predprodaja je namenjena predvsem strateškim vlagateljem, ki lahko tako že pred glavno prodajo žetonov aprila postanejo del projekta.