ČESTITKE
Slovenski oglaševalski zbornici mednarodna nagrada za Zlati boben
Zlati boben je postal eden največjih mednarodnih festivalov kreativnosti v Evropi, ki ga vsako leto obišče več kot 1000 ustvarjalcev iz 40 držav, so zapisali pri Svetovni zvezi oglaševalcev.

Odpri galerijo
Stephan Loerke, CEO, WFA, Mojca Briščik, izvršna direktorica SOZ, in David Wheldon, predsednik WFA. FOTO: Press Release
LJUBLJANA – Svetovna zveza oglaševalcev je Slovensko oglaševalsko zbornico (SOZ) nagradila za prispevek h oglaševalski panogi s projektom Zlati boben. Zlati boben je postal eden največjih mednarodnih festivalov kreativnosti v Evropi, ki ga vsako leto obišče več kot 1000 ustvarjalcev iz 40 držav, so zapisali pri Svetovni zvezi oglaševalcev. Svetovna zveza oglaševalcev (World Federation of Advertisers – WFA) letno nagrado podeljuje projektom, ki jih organizirajo nacionalna oglaševalska združenja in imajo prepoznaven pozitiven vpliv.
Letos je izmed 20 prijavljenih minuli teden v Lizboni nagradila osem projektov, poleg projekta SOZ tudi projekte oglaševalskih združenj iz Avstralije, Brazilije, ZDA, Portugalske, Turčije, Švedske in Francije. »Festival stremi k višanju standardov v tržnem komuniciranju in transparentnosti v oglaševanju. Ima velik vpliv na razvoj kreativnih industrij, še posebej v srednji in vzhodni Evropi,« je Svetovna zveza oglaševalcev zapisala o Zlatem bobnu, ki je lani zaokrožil četrt stoletja obstoja.
Letos je izmed 20 prijavljenih minuli teden v Lizboni nagradila osem projektov, poleg projekta SOZ tudi projekte oglaševalskih združenj iz Avstralije, Brazilije, ZDA, Portugalske, Turčije, Švedske in Francije. »Festival stremi k višanju standardov v tržnem komuniciranju in transparentnosti v oglaševanju. Ima velik vpliv na razvoj kreativnih industrij, še posebej v srednji in vzhodni Evropi,« je Svetovna zveza oglaševalcev zapisala o Zlatem bobnu, ki je lani zaokrožil četrt stoletja obstoja.