ČESTITKE
Slovenski oglaševalski zbornici mednarodna nagrada za Zlati boben
Zlati boben je postal eden največjih mednarodnih festivalov kreativnosti v Evropi, ki ga vsako leto obišče več kot 1000 ustvarjalcev iz 40 držav, so zapisali pri Svetovni zvezi oglaševalcev.
Odpri galerijo
LJUBLJANA – Svetovna zveza oglaševalcev je Slovensko oglaševalsko zbornico (SOZ) nagradila za prispevek h oglaševalski panogi s projektom Zlati boben. Zlati boben je postal eden največjih mednarodnih festivalov kreativnosti v Evropi, ki ga vsako leto obišče več kot 1000 ustvarjalcev iz 40 držav, so zapisali pri Svetovni zvezi oglaševalcev. Svetovna zveza oglaševalcev (World Federation of Advertisers – WFA) letno nagrado podeljuje projektom, ki jih organizirajo nacionalna oglaševalska združenja in imajo prepoznaven pozitiven vpliv.
Letos je izmed 20 prijavljenih minuli teden v Lizboni nagradila osem projektov, poleg projekta SOZ tudi projekte oglaševalskih združenj iz Avstralije, Brazilije, ZDA, Portugalske, Turčije, Švedske in Francije. »Festival stremi k višanju standardov v tržnem komuniciranju in transparentnosti v oglaševanju. Ima velik vpliv na razvoj kreativnih industrij, še posebej v srednji in vzhodni Evropi,« je Svetovna zveza oglaševalcev zapisala o Zlatem bobnu, ki je lani zaokrožil četrt stoletja obstoja.
Letos je izmed 20 prijavljenih minuli teden v Lizboni nagradila osem projektov, poleg projekta SOZ tudi projekte oglaševalskih združenj iz Avstralije, Brazilije, ZDA, Portugalske, Turčije, Švedske in Francije. »Festival stremi k višanju standardov v tržnem komuniciranju in transparentnosti v oglaševanju. Ima velik vpliv na razvoj kreativnih industrij, še posebej v srednji in vzhodni Evropi,« je Svetovna zveza oglaševalcev zapisala o Zlatem bobnu, ki je lani zaokrožil četrt stoletja obstoja.