HUDA LUKNJA
Smrtonosna past, ki čaka voznike na nevarni slovenski cesti
Direkcija odgovarja, da se cesta redno vzdržuje.
Odpri galerijo
LJUBLJANA – Letošnja statistika smrtnih nesreč na slovenskih cestah je črna. Do 3. junija je umrlo 44 ljudi, v enakem obdobju lani pa 38. Ena izmed letošnjih smrtnih žrtev je tudi 25-letni Husein Vejzović iz Stupara pri Kladnju. Voznik tovornjaka iz BiH je umrl sredi maja pri Hudi luknji na cesti med Velenjem in Mislinjo in postal 10. smrtna žrtev prometnih nesreč na območju Celja.
Odsek, kjer se je prevrnil Vejzović, velja za enega nevarnejših, saj je že zahteval smrtne žrtve. Po smrti 25-letnika se je na spletnih omrežjih skupini voznikov tovornjakov iz BiH oglasila Slovenka Danica in jim dala navodila. »Vsak dan se dvakrat vozim po tej cesti (Mislinja–Velenje, op. p.). Ne vem, ali se je pokojni večkrat vozil po tej cesti. /…/ Ta del, kjer je zapeljal s ceste, je najnevarnejši na tej poti. Ni označen, kot bi moral biti, oziroma sploh ni. Ko si že v zavoju, se pojavi neki star črn prometni znak, ni rdeč, da gre za zavoj. Tukaj gre za oster zavoj, ki nenadoma zavije levo in se zravna. Vaš voznik je bil že tretji voznik vlačilca, ki je zletel s ceste na tem delu v dveh mesecih. Če ni večkrat vozil tukaj, je bil ta desni zavoj zanj presenečenje. Že dolga leta čakamo, da ga označijo,« je zapisala.
Nevarno predvsem, ko je cesta mokra
Pri PU Celje so nam povedali, da so lani Direkcijo Republike Slovenije za infrastrukturo (DRSI) opozorili, da je na omenjenem odseku slab torni koeficient, zlasti ko je cesta vlažna ali spolzka. »O stanju ceste bomo pristojne znova obvestili. Agenciji za varnost prometa RS bomo posredovali predlog, da na omenjeno cesto oziroma odsek napotijo presojevalca cest, da preverijo, kaj bi bilo možno narediti, da bi se v prihodnje preprečile tovrstne prometne nesreče na tem odseku.«»Državna cesta G1-4, odsek 1260, Gornji Dolič–Velenje, kjer se je zgodila prometna nesreča s smrtnim izidom, večji del poteka v krivinah ter v useku med reko in vzpetinami. Prometno je zelo obremenjena. Na tej cestni povezavi zaradi načrtovane gradnje tretje razvojne osi niso predvidene širitve oziroma posegi z naslova večjih investicij, saj, kot je znano, se načrtuje, da bo po izgradnji tretje razvojne osi prometno razbremenjena. Se pa ta cesta redno vzdržuje in na njej izvajajo posegi z naslova rednega vzdrževanja. Direkcija RS za infrastrukturo v sklopu rednih vzdrževalnih del običajno nadgrajuje tudi prometno signalizacijo,« pa odgovarjajo z direkcije za infrastrukturo z ministrstva za infrastrukturo, ki ga vodi ministrica Alenka Bratušek.