Ste dobili to elektronsko sporočilo? Nikar ga ne odpirajte!
V NLB opozarjajo na lažna elektronska sporočila v imenu Pošte Slovenije, s katerimi želijo prevaranti od naslovnika pridobiti podatke, ki omogočajo krajo denarja. Prejemnik sporočila prejme lažno obvestilo, da ga čaka paket in da naj prek povezave potrdi plačilo. Prejemnikom svetujejo, naj takšna sporočila ignorirajo oziroma zbrišejo.
Gre za poskus prevare
Svetujejo veliko previdnost pri odpiranju sumljive elektronske pošte, ki jo prejemniki dobijo na službene in na zasebne elektronske naslove. Prejemniki naj ne odpirajo sumljive pošte, naj ne odgovarjajo na pošto neznanih pošiljateljev ter ne klikajo na priponke in povezave v elektronski pošti takih pošiljateljev.
Če dobijo sumljivo sporočilo od znanega pošiljatelja, naj po drugem komunikacijskem kanalu preverijo, ali je sporočilo res poslal on. Lažna sporočila naj se nemudoma zbrišejo. Če je prejemnik na takšno sporočilo že odgovoril in posredoval svoje podatke, naj nemudoma prekliče ali blokira svojo kartico.
Kot so pojasnili, se lahko kartice za uporabo zaklenejo tudi prek mobilne denarnice NLB Pay, blokirajo ali deaktivirajo pa prek mobilne banke Klikin. Blokado kartice lahko stranke kadar koli uredijo tudi v kontaktnem centru na telefonski številki 01 477 2000, po videoklicu ali spletnem klepetu.