ČAKA SE
Ste naročili pošiljko iz Kitajske? Toliko časa jo boste čakali
Se zatakne na Pošti Slovenija ali že na Kitajskem?
Odpri galerijo
Kitajska pošta se zaradi epidemije še vedno ubada s težavami v transportu, a po pojasnilu Pošte Slovenije kljub vsemu dokaj redno odpravlja pošiljke. Mnogi so sicer drugačnega mnenja, saj pravijo, da zadnje čase paketi iz Kitajske zamujajo, ustavilo pa naj bi se ravno na Pošti Slovenije. Kje se torej zatakne?
S Pošte Slovenije odgovarjajo, da je rok prenosa daljši kot pred epidemijo – približno dva meseca. Te dni denimo prejemajo pošiljke, ki so bile iz Kitajske odpravljene v maju. Pri tem zanikajo, da do zastojev prihaja na Pošti Slovenije, saj da prispele pošiljke redno dostavljajo.
»Na Pošti Slovenije, ki izvaja tudi vse operativne naloge carinjenja poštnih pošiljk, tudi pošiljk, prispelih iz Kitajske, do zamud ne prihaja. Čas, potreben za izvedbo postopka na Carinski pošti, je odvisen predvsem od pravilnosti oziroma ustreznosti podatkov, ki so priloženi pošiljki, ter odzivnosti naslovnikov, če so pozvani k dopolnitvam podatkov. V povprečju so postopki na Carinski pošti za posamezno pošiljko zaključeni v dveh delovnih dnevih od prevzema pošiljke v obravnavo. V primeru, da naslovnik potrebnih podatkov ne zagotovi, se pošiljka po 20 dneh vrne v državo pošiljatelja,« pojasnjujejo.
S Pošte Slovenije odgovarjajo, da je rok prenosa daljši kot pred epidemijo – približno dva meseca. Te dni denimo prejemajo pošiljke, ki so bile iz Kitajske odpravljene v maju. Pri tem zanikajo, da do zastojev prihaja na Pošti Slovenije, saj da prispele pošiljke redno dostavljajo.
»Na Pošti Slovenije, ki izvaja tudi vse operativne naloge carinjenja poštnih pošiljk, tudi pošiljk, prispelih iz Kitajske, do zamud ne prihaja. Čas, potreben za izvedbo postopka na Carinski pošti, je odvisen predvsem od pravilnosti oziroma ustreznosti podatkov, ki so priloženi pošiljki, ter odzivnosti naslovnikov, če so pozvani k dopolnitvam podatkov. V povprečju so postopki na Carinski pošti za posamezno pošiljko zaključeni v dveh delovnih dnevih od prevzema pošiljke v obravnavo. V primeru, da naslovnik potrebnih podatkov ne zagotovi, se pošiljka po 20 dneh vrne v državo pošiljatelja,« pojasnjujejo.