Predstavitvena informacija
Tuš deluje trajnostno pri nakupovalnih vrečkah
Aktivna vpletenost v varovanje okolja je v Skupini Tuš zapisana v dolgoročni strategiji podjetja. V Tušu so kot slovenski trgovec stopili na pot ukinitve plastičnih nakupovalnih vrečk v vseh svojih prodajalnah po Sloveniji, v katerih načrtujejo popoln umik do konca letošnjega leta.
Odpri galerijo
Obenem so k blagajnam plasirali novo papirnato vrečko, ki podpira odgovorno ravnanje z gozdovi. Kupci bodo odslej blago odnesli v trajnih nosilnih vrečkah, papirnatih vrečkah, biorazgradljivih vrečkah ali kartonasti embalaži. S tem korakom Tuš deluje proaktivno v boju proti plastičnim vrečkam, ki so eden od onesnaževalcev našega okolja.
»Pri zmanjševanju obremenitev okolja s plastiko moramo sodelovati vsi in to lahko dosežemo le s pravilnim in odgovornim ravnanjem. Kupce želimo ozaveščati o vplivu plastičnih vrečk na naše okolje, saj z njihovo uporabo ogrožamo številne rastlinske in živalske vrste. Prav je, da smo odgovorni in storimo vse, da bo naš planet čistejši in bolj vzdržen za prihodnje generacije. Ponosni smo, da smo v Tušu stopili na okoljsko pot, in hkrati odločeni, da vplivamo na percepcijo slovenskih kupcev glede plastičnih vrečk,« je povedal Andraž Tuš, direktor marketinga v Tušu.
Plastična nosilna vrečka je proizvedena v 5 sekundah, uporablja se okvirno 5 minut, za razgradnjo pa potrebuje več kot 100 let. Odlaganje plastike v naravo je svetovni problem sodobne družbe, saj po številnih raziskavah 10 odstotkov letne proizvodnje oz. okvirno 10 milijonov ton plastike konča kot odpadek v morju. Ta se v naravi ne razgradi, temveč razpada na vedno manjše delce.
V Tušu so odločeni, da so tudi slovenski kupci okoljevarstveno naravnani ter imajo vpliv na letno porabo plastike, zato so s prodajnih polic umaknili vse plačljive plastične nosilne vrečke.
»Pri zmanjševanju obremenitev okolja s plastiko moramo sodelovati vsi in to lahko dosežemo le s pravilnim in odgovornim ravnanjem. Kupce želimo ozaveščati o vplivu plastičnih vrečk na naše okolje, saj z njihovo uporabo ogrožamo številne rastlinske in živalske vrste. Prav je, da smo odgovorni in storimo vse, da bo naš planet čistejši in bolj vzdržen za prihodnje generacije. Ponosni smo, da smo v Tušu stopili na okoljsko pot, in hkrati odločeni, da vplivamo na percepcijo slovenskih kupcev glede plastičnih vrečk,« je povedal Andraž Tuš, direktor marketinga v Tušu.
Družba je oktobra k blagajnam plasirala novo papirnato vrečko, ki zagotavlja, da je upravljanje gozdov primerno do okolja, socialno koristno in ekonomsko izvedljivo. Tako so kupcem za njihove nakupe na voljo papirnate vrečke, biorazgradljive vrečke, trajne nosilne vrečke za večkratno uporabo in kartonska embalaža. Družba se s tem pridružuje svetovnim gibanjem v želji po zmanjšanju onesnaževanja narave. Želi si tudi, da bi kupci pozitivno sprejeli ta korak in bi se začela spreminjati percepcija o uporabi plastičnih vrečk pri vsakodnevnih nakupih in v trgovinski panogi na splošno.