BREZ SIGNALA

Podjetje T-2 razkrilo, zakaj je prišlo do izpada, zdaj znova vzpostavili storitve

Iz podjetja so sporočili, da je prišlo do splošne težave.
Fotografija: Fotografija je simbolična. FOTO: Coffeekai Getty Images/istockphoto
Odpri galerijo
Fotografija je simbolična. FOTO: Coffeekai Getty Images/istockphoto

Uporabniki omrežja T-2 so okoli 12. ure ostali brez televizijskega programa in spleta. Napako so po dobrih dveh urah odpravili, a občasno še vedno prihaja do motenj.

V prvem sporočilu so uporabnike obvestili, da je prišlo do splošne napake, v podjetju pa so jo skušali čim prej odpraviti. Neodzivna je bila tudi njihova spletna stran. Kot so nam sporočili nekateri uporabniki, centra za pomoč uporabnikov ni bilo mogoče priklicati.

»Uporabnike obveščamo, da je prišlo do splošne napake. Težavo intenzivno odpravljamo, potrudili se bomo, da bodo storitve delovale nemoteno v čim krajšem času.«

Okoli 14 ure pa so sporočili, da občasno pri delovanju še vedno prihaja do motenj. »Ekipe tehnikov delajo vse, da bi bilo omrežje v celoti vzpostavljeno v najkrajšem možnem času. Motnje so posledica večje napake na transformatorskem sistemu, zaradi katere je prišlo tudi do poškodbe rezervnega napajanja, ki bi sicer zagotavljalo nemoteno delovanje našega omrežja.«

T-2 po izpadu znova vzpostavil storitve

Telekomunikacijski operater T-2 je po nekaj več kot triurnem izpadu storitev uspel znova vzpostaviti omrežje. Vse storitve tako spet delujejo nemoteno. Za izpad se v družbi vsem uporabnikom opravičujejo. Do izpada je sicer prišlo zaradi večje napake na transformatorskem sistemu, zaradi katere je izpadlo tudi rezervno napajanje. 

Do napake na transformatorskem sistemu je prišlo ob 11.35, ker je bilo poškodovano tudi rezervno napajanje, v T-2 niso mogli zagotoviti nemotenega delovanja omrežja. Napako so ekipe tehnikov operaterja odpravile ob 14.20, so pojasnili v podjetju.

Ste opazili kaj nenavadnega? Pošljite nam informacijo prek spodnjega obrazca.

Predstavitvene informacije

Komentarji:

Predstavitvene informacije