V Revozu ob delo 350 ljudi
V novomeškem Revozu, kjer je proizvodnja zaradi pomanjkanja elektronskih delov, ki jih vgrajujejo v avtomobilske modele, letos stala skupaj nekaj več kot 70 dni, zaradi tega pa so ob slabi dve petini letos predvidene proizvodnje, so se odločili za prehod proizvodnje z dveh izmen na poldrugo izmeno. S tem ukrepom naj bi bilo ob delo 350 zaposlenih.
Negotove razmere v avtomobilski industriji so posledica predvsem krize s polprevodniki, a tudi drugih težav, ki so bodisi povezane z zdravstveno krizo covida 19 bodisi se pojavljajo na trgu sestavnih delov in surovin, so danes sporočili iz Revoza.
Zaveza vodstva
Kot prilagoditveni ukrep načrtujejo zmanjšanje obsega proizvodnje od srede novembra dalje. S tem ukrepom naj bi bilo prizadetih približno 350 zaposlitev, vodstvo podjetja pa se »zavezuje, da bo skupaj z zavodom za zaposlovanje in s partnerskimi agencijami sodelavcem, ki bodo zapustili podjetje, pomagalo pri iskanju nove zaposlitve na trgu, ki sicer beleži veliko povpraševanje po zaposlenih«.
Vodstvo podjetja je za pripravo prehoda proizvodnje z dveh izmen na eno in pol začelo pogovore s socialnimi partnerji. Omenjeni prehod sicer ustreza zmanjšanju dnevne proizvodnje s 650 vozil na 480 dnevno, so pristavili.
Proizvodnjo večkrat prekinili
Revoz je zaradi omenjene krize moral letos večkrat prekiniti proizvodnjo. Da bi ohranili konkurenčnost, pa je bilo vodstvo primorano prilagoditi obratovanje tovarne v Novem mestu, so še zapisali.
Revoz sicer v približno dveh tretjinah kot edina Renaultova tovarna izdeluje model twingo. Izdelujejo še električni twingo ter modela clio in električni smart. Običajno dnevno izdela nekaj več kot 700 vozil. Zaposluje nekaj več kot 2.400 ljudi.