JESENSKI PROGRAM

Vojna za gledalce: to Slovenci gledajo na malih zaslonih

Jesen za televizijske hiše pomeni tudi začetek boja za čim večje število gledalcev v novi sezoni.
Fotografija: Lanskoletne številke razkrivajo, da gledalci dajejo prednost šovom pred oddajami. FOTO: Reuters
Odpri galerijo
Lanskoletne številke razkrivajo, da gledalci dajejo prednost šovom pred oddajami. FOTO: Reuters

Televizijska jesen je šele na začetku in še je čas, da nekatere oddaje navdušijo publiko. Če sodimo po programu slovenskih televizij, bodo imeli gledalci na voljo pester izbor oddaj. Jesen za televizijske hiše pomeni tudi začetek boja za čim večje število gledalcev v novi sezoni. Lanskoletne številke razkrivajo, da gledalci dajejo prednost šovom pred oddajami.

Na javni televiziji je bila lani najbolj gledana oddaja lastne produkcije Silvestrski pozdrav, ki si jo je ogledalo povprečno 20,1 odstotka ali 377.400 gledalcev, starih nad štiri leta oziroma 44-odstotni delež vseh gledalcev televizije v času oddaje. Velik uspeh so dosegli tudi s slovensko nadaljevanko Jezero.

Na komercialni Pop TV je bil med gledalci najbolj priljubljen šov Slovenija ima talent, ki je v povprečju dosegel 20,1-odstotno gledanost in 57-odstotni delež vseh gledalcev, med 18 in 54 leti, priljubljena domača serija Reka ljubezni je v povprečju dosegla 9,7-odstotni rating.

NA TV3 je bila lani najbolj uspešna in gledana Formula 1, kjer so beležili skoraj 200.000 gledalcev, ki so dirko gledali vsaj eno minuto. Od serij so najraje spremljali nemško kriminalno serijo Kriminalist.

Z vprašanjem, kaj gledalce čaka letošnjo jesen, smo se obrnili na televizijske hiše. Kaže, da so poskrbeli za sleherni okus.

Televizija Slovenija o jesenskem programu


FOTO: Shutterstock
FOTO: Shutterstock

Pop TV in Kanal A o jesenskem programu


TV3 o jesenskem programu

 

Predstavitvene informacije

Komentarji:

Predstavitvene informacije