TURIZEM
Za Ruse smo naj destinacija
Na moskovski turistični borzi smo predstavili naše turistične bisere; poudarek je bil na zdraviliškem in kulturnem turizmu.
Odpri galerijo
Morda smo majhni, a z veliko naravnih bogastev, ki jih očitno znamo izkoristiti. Ne toliko za množični turizem, ampak kot zelena destinacija s skrbjo za naravno okolje, z bogato zdraviliško ponudbo in ponudbo dobrega počutja, ki gostu zagotavlja počitek in sprostitev v naravi. Tako Slovenijo vidijo Rusi, ki v vse večjem številu odkrivajo naš zdraviliški turizem. Menda so nad našo ponudbo naravnost navdušeni, je bilo slišati na turistični borzi v Moskvi (Moscow International Travel Tourism), enem največjih in najpomembnejših dogodkov za turistično industrijo v Rusiji in baltskih državah, kjer smo tudi mi ta teden predstavili naše turistične bisere. Tokratni poudarek je veljal prav zdraviliščem in kulturnemu turizmu; Slovenija se je odrezala več kot odlično, saj smo se iz Moskve vrnili ovenčani z lento najboljše zdraviliške destinacije med razstavljalci.
Če so masaže, savne in bazeni s tobogani nekdaj zadostovali, današnji gostje zdravilišč zahtevajo več od le kratkotrajnega sproščanja. Naša zdravilišča so se očitno znala prilagoditi. »Rusija je leta 2017 za Slovenijo pomenila enega od ključnih trgov s 25,2-odstotno rastjo turističnih prihodov in 33-odstotno rastjo prenočitev glede na leto prej,« je poudarila direktorica Slovenske turistične organizacije Maja Pak in dodala, da imajo tudi letos v načrtu, da na ruskem trgu »znova izvedemo digitalno kampanjo, s katero smo bili v minulih letih izjemno uspešni. Prav tako vse leto gostimo ugledne in vplivne ruske novinarje ter izvajamo študijska potovanja za ruske turistične agente in organizatorje potovanj. Prednost Slovenije na tem ciljnem trgu so tudi dobre letalske povezave.«
Če so masaže, savne in bazeni s tobogani nekdaj zadostovali, današnji gostje zdravilišč zahtevajo več od le kratkotrajnega sproščanja. Naša zdravilišča so se očitno znala prilagoditi. »Rusija je leta 2017 za Slovenijo pomenila enega od ključnih trgov s 25,2-odstotno rastjo turističnih prihodov in 33-odstotno rastjo prenočitev glede na leto prej,« je poudarila direktorica Slovenske turistične organizacije Maja Pak in dodala, da imajo tudi letos v načrtu, da na ruskem trgu »znova izvedemo digitalno kampanjo, s katero smo bili v minulih letih izjemno uspešni. Prav tako vse leto gostimo ugledne in vplivne ruske novinarje ter izvajamo študijska potovanja za ruske turistične agente in organizatorje potovanj. Prednost Slovenije na tem ciljnem trgu so tudi dobre letalske povezave.«