Žalostna usoda mariborskega letališča: ne boste verjeli, v kaj se spreminja
Mariborsko letališče bo morda postalo parkirišče za odvečna letala.
Odpri galerijo
Mariborsko letališče, ki je še vedno brez potniškega prometa, bo morda postalo parkirišče za odvečna letala, ki so zaradi pandemije novega koronavirusa obstala na tleh. Kot danes poroča letalski spletni portal Sierra5, naj bi DRI, ki upravlja z letališčem, in družba Aero4M letalskim družbam ponudila srednje in dolgoročno parkiranje letal.
Kot poroča portal, je pandemija po vsem svetu prizemljila na tisoče potniških letal, ki so bila doslej parkirana na mnogih letališčih, kjer pa po vnovični vzpostavitvi letalskega prometa ne bo prostora za vse. Ker se potniški promet še nekaj časa ne bo povrnil na raven izpred treh mesecev, bo odvečna letala potrebno nekje parkirati.
Aero4M je sicer certificirana organizacija, ki ponuja linijsko vzdrževanje za srednje in dolgoročno parkirana letala. Takoj lahko servisirajo družino letal ATR, EMB 135/145, CRJ in Airbus A320, po želji pa lahko preko njihove mreže izvajalcev dodajo dodatne vrste letal.
Kot ob tem še piše portal, se mariborsko letališče nahaja v osrednjem delu Evrope, z 2500 metri vzletno-pristajalne steze in veliko platformo pa lahko sprejme vsa ozkotrupna in manjša širokotrupna letala ter ponudi konkurenčne cene glede na individualne potrebe.
Ministrstvo za infrastrukturo sicer načrtuje pridobitev novega dolgoročnega upravljavca letališča, zato je že pripravilo študijo izvedljivosti iskanja možnih rešitev ter v skladu z ugotovitvami tudi objavilo javni poziv promotorjem k oddaji vloge o zainteresiranosti za izvedbo javno-zasebnega partnerstva. Kot so za STA sporočili že pred časom, so nezavezujoče ponudbe oddali trije ponudniki, kdo so, pa niso povedali.
Kot poroča portal, je pandemija po vsem svetu prizemljila na tisoče potniških letal, ki so bila doslej parkirana na mnogih letališčih, kjer pa po vnovični vzpostavitvi letalskega prometa ne bo prostora za vse. Ker se potniški promet še nekaj časa ne bo povrnil na raven izpred treh mesecev, bo odvečna letala potrebno nekje parkirati.
Aero4M je sicer certificirana organizacija, ki ponuja linijsko vzdrževanje za srednje in dolgoročno parkirana letala. Takoj lahko servisirajo družino letal ATR, EMB 135/145, CRJ in Airbus A320, po želji pa lahko preko njihove mreže izvajalcev dodajo dodatne vrste letal.
Kot ob tem še piše portal, se mariborsko letališče nahaja v osrednjem delu Evrope, z 2500 metri vzletno-pristajalne steze in veliko platformo pa lahko sprejme vsa ozkotrupna in manjša širokotrupna letala ter ponudi konkurenčne cene glede na individualne potrebe.
Ministrstvo za infrastrukturo sicer načrtuje pridobitev novega dolgoročnega upravljavca letališča, zato je že pripravilo študijo izvedljivosti iskanja možnih rešitev ter v skladu z ugotovitvami tudi objavilo javni poziv promotorjem k oddaji vloge o zainteresiranosti za izvedbo javno-zasebnega partnerstva. Kot so za STA sporočili že pred časom, so nezavezujoče ponudbe oddali trije ponudniki, kdo so, pa niso povedali.