DAN ŠKATEL
Dan škatel obrne milijarde
Boxing day je v Britaniji velik dan za trgovce. Vedno več je spletnih nakupov, vrste tudi pred trgovinami.
Odpri galerijo
LONDON – Slovenci nismo edini, ki imamo dela prost dan tudi po božiču. V anglosaškem svetu prazničnemu dnevu pravijo Boxing day – v dobesednem prevodu dan škatel –, nekoč je bil namenjen obdarovanju zapostavljenih družbenih skupin, zdaj pa se je sprevrgel v dan nakupov. Britanski trgovci računajo, da bodo na ta dan zaslužili skoraj štiri milijarde funtov (dobre 4,4 milijarde evrov), vrste pred trgovinami pa so se kljub hladnemu vremenu začele viti že opolnoči, se pravi krepko pred odprtjem trgovin.
Po pričakovanju naj bi letos moški krepko prehiteli ženske po zapravljanju na Boxing day. Po ugotovitvah raziskave bančnega sistema Barclaycard naj bi se po nakupih odpravile kar štiri desetine odraslih Britancev in Britank in naj bi v povprečju zapravili 210 evrov; moški naj bi nakupili za 253 evrov izdelkov, ženske pa za 168.
Britanske trgovine računajo na dobro prodajo po ne ravno najboljšem letu, saj jih v zadnjih letih krepko prehiteva spletna prodaja. Štiri petine nakupovalcev je že napovedalo, da bo nakupovalo tudi po spletu, kar 69 odstotkov pa, da bo večino prazničnih nakupov opravilo na internetu; lani je bilo takšnih 42 odstotkov. Skoraj tretjina spletnih nakupov bo opravljena prek pametnega telefona ali tablice.
4,4
milijarde evrov naj bi Britanci zapravili na Boxing day.
milijarde evrov naj bi Britanci zapravili na Boxing day.
Po pričakovanju naj bi letos moški krepko prehiteli ženske po zapravljanju na Boxing day. Po ugotovitvah raziskave bančnega sistema Barclaycard naj bi se po nakupih odpravile kar štiri desetine odraslih Britancev in Britank in naj bi v povprečju zapravili 210 evrov; moški naj bi nakupili za 253 evrov izdelkov, ženske pa za 168.
Britanske trgovine računajo na dobro prodajo po ne ravno najboljšem letu, saj jih v zadnjih letih krepko prehiteva spletna prodaja. Štiri petine nakupovalcev je že napovedalo, da bo nakupovalo tudi po spletu, kar 69 odstotkov pa, da bo večino prazničnih nakupov opravilo na internetu; lani je bilo takšnih 42 odstotkov. Skoraj tretjina spletnih nakupov bo opravljena prek pametnega telefona ali tablice.