David ostal brez besed: gost na prvi dan odpiranja gostiln pustil noro visoko napitnino

Gost je na svojo željo pustil prek 1.500 evrov napitnine.
Fotografija: Simbolična fotografija. FOTO: Mavric Pivk, Delo
Odpri galerijo
Simbolična fotografija. FOTO: Mavric Pivk, Delo

Koronavirusna bolezen 19 je ohromila življenje, zdaj pa se počasi ukrepi sproščajo. Tako pri nas kot v tujini. Naslednja zgodba se je zgodila čez lužo, kaže pa na razumevanje ljudi in sočustvovanje z gostinci. Večina med njimi je namreč ostala brez prihodkov, medtem ko so najemnine večinoma morali plačevati.

Bilo je v petek, ko je David Fernandez spet odprl svojo gostilno Frog & The Bull v Austinu, Teksas. Pripravili so mize, prižgali luči in z odprtimi rokami pričakali goste. Med njimi je bila družina, ki jih je že večkrat obiskala. Naročili so obilno pojedino, zaradi katere je račun znašal 337 dolarjev (305 evrov). Kar pa je sledilo, je Davida pustilo odprtih ust. Po jedi je gost namreč natakarja prosil, da mu zaračunajo dvojno. Ker mladi 18-letni Josh Pikoff ni vedel, kaj storiti, je odšel po šef, to je Davida. Gost je ponovil, naj mu zaračunajo dvojno, Fernandez pa ga je vprašal, ali je prepričan. Zadovoljna stranka je pritrdila. Prinesli so mu popravljen račun, gost pa je dodal še 300 dolarjev (271 evrov) napitnine za natakarja in še tisočak za lastnika (905 evrov). Celoten račun skupaj je tako znesel malenkost več kot dva tisoč dolarjev (prek 1.800 evrov).

Mladi Pikoff je pojasnil, da ni razumel, zakaj gost želi, da mu zaračunajo dvojno. Ob tem mu je pojasnil, da je neizmerno hvaležen, da so odprli gostilno, s tem pa so se seveda izpostavili bolezni.

Omenjena gostilna je svoja vrata prvič odprla pet mesecev pred koronakrizo. Tudi oni so se zaradi pomanjkanja prihodkov znašli v težavah, zaradi česar so morali odpustiti večino zaposlenih.   

Predstavitvene informacije

Komentarji:

Predstavitvene informacije