Na Braču spet preplah, zaprli banko, vsi uslužbenci v karanteno
Nekdo je v banko prinesel koronavirus.
Odpri galerijo
Na priljubljenem hrvaškem otoku Brač so zaprli poslovalnico Privredne banke Zagreb. To se je zgodilo v ponedeljek, ker bi lahko prišlo do širjenja koronavirusa. V banki so namreč odkrili okuženo osebo.
Vodstvo banke je vse zaposlene poslalo v samoizolacijo zaradi suma, da so bili v stiku z okuženo osebo. Banka uporabnike poziva, naj uporabljajo mobilno bančništvo.
Spomnimo, pred dnevi je na otoku zavladala panika, saj se je število okužb močno povečalo. Nekateri Brač imenujejo kar hrvaški Vuhan.
Vodstvo banke je vse zaposlene poslalo v samoizolacijo zaradi suma, da so bili v stiku z okuženo osebo. Banka uporabnike poziva, naj uporabljajo mobilno bančništvo.
Spomnimo, pred dnevi je na otoku zavladala panika, saj se je število okužb močno povečalo. Nekateri Brač imenujejo kar hrvaški Vuhan.
Hrvaška je lani zabeležila okoli 1,6 milijona prihodov in skoraj 11 milijonov prenočitev slovenskih gostov, s čimer je slovenski trg drugi najpomembnejši med vsemi tujimi, je za STA povedala direktorica Hrvaške turistične skupnosti v Sloveniji Metka Bradetič. Kot je dejala, letos enakih številk ne pričakujejo, so pa vseeno optimistični. »Ne glede na razmere z epidemijo v hrvaškem turizmu še vedno dokaj pozitivno gledamo na poletno sezono. Veliko nastanitvenih objektov se je odločilo, da bodo odprti, nekateri so medtem že odprli svoja vrata, tako da hotelirji, kampi, marine in apartmaji že pričakujejo prve turiste,« je povedala Bradetićeva in dodala, da bo poletna sezona izziv ne le za ponudnike, pač pa tudi za turiste, saj bo to nekaj novega za vse.
Na Hrvaškem glede na okoliščine pričakujejo precej nižje številke v primerjavi s prejšnjimi leti, vseeno pa ocenjujejo, da bi lahko beležili vsaj okoli 30 odstotkov obiska v primerjavi z normalnimi sezonami. Zagotovo pa poletna sezona na Hrvaškem bo, dodaja direktorica Hrvaške turistične skupnosti v Sloveniji.
Kot je povedala, je velik izziv za njih letošnja promocija. Od začetka pandemije vsi skupaj dnevno precej več komuniciramo preko družbenih omrežij, zato, pravi Bradetićeva, tudi pri njih na ta način poskušajo ljubitelje potovanj spomniti na njihovo turistično ponudbo. Za zdaj se promovirajo predvsem pod oznako #CroatiaLongDistanceLove, ki obiskovalce spodbuja, naj si ogledajo Hrvaško in jo še dodatno spoznajo.
Promocijo hrvaškega turizma bodo prilagodili slovenskemu trgu pa pa tudi drugim trgom, zlasti tistim iz sosednjih in bližnjih držav, seveda vsakemu trgu posebej, pravi Bradetićeva, ki poudarja, da ima skoraj 110.000 Slovencev na Hrvaškem nepremičnino ali plovilo, zato iz naše države pričakujejo dober obisk.
Na Hrvaškem glede na okoliščine pričakujejo precej nižje številke v primerjavi s prejšnjimi leti, vseeno pa ocenjujejo, da bi lahko beležili vsaj okoli 30 odstotkov obiska v primerjavi z normalnimi sezonami. Zagotovo pa poletna sezona na Hrvaškem bo, dodaja direktorica Hrvaške turistične skupnosti v Sloveniji.
Kot je povedala, je velik izziv za njih letošnja promocija. Od začetka pandemije vsi skupaj dnevno precej več komuniciramo preko družbenih omrežij, zato, pravi Bradetićeva, tudi pri njih na ta način poskušajo ljubitelje potovanj spomniti na njihovo turistično ponudbo. Za zdaj se promovirajo predvsem pod oznako #CroatiaLongDistanceLove, ki obiskovalce spodbuja, naj si ogledajo Hrvaško in jo še dodatno spoznajo.
Promocijo hrvaškega turizma bodo prilagodili slovenskemu trgu pa pa tudi drugim trgom, zlasti tistim iz sosednjih in bližnjih držav, seveda vsakemu trgu posebej, pravi Bradetićeva, ki poudarja, da ima skoraj 110.000 Slovencev na Hrvaškem nepremičnino ali plovilo, zato iz naše države pričakujejo dober obisk.