TEKMOVANJE

Najboljši poklicni voznik tovornjaka

Na tekmovanju DAF Driver Challenge je pred Litvancem in Čehom zmagal Belgijec Peter Jacobs; prijavljenih je bilo več kot tisoč voznikov iz 30 držav.
Fotografija: Na tekmovanju DAF Driver Challenge so izbirali najboljšega poklicnega voznika tovornjakov. FOTO: Goodyear
Odpri galerijo
Na tekmovanju DAF Driver Challenge so izbirali najboljšega poklicnega voznika tovornjakov. FOTO: Goodyear

Najboljši poklicni vozniki tovornjakov iz vse Evrope so se na Goodyearovi testni progi v Luksemburgu pomerili v finalu tekmovanja DAF Driver Challenge. Po številnih preizkušnjah, v katerih so pokazali svoje znanje in izkušnje, si je naziv najboljšega priboril Belgijec Peter Jacobs. Drugo in tretje mesto sta zasedla Litvanec Nerijus Vitkauskas in Čeh Miroslav Svoboda.

Zmagovalec Peter Jacobs (v sredini) v družbi drugouvrščenega Nerijusa Vitkauskasa (levo) in tretjeuvrščenega Miroslava Svobode. FOTO: DAF
Zmagovalec Peter Jacobs (v sredini) v družbi drugouvrščenega Nerijusa Vitkauskasa (levo) in tretjeuvrščenega Miroslava Svobode. FOTO: DAF

Najboljši med najboljšimi

Na letošnje tekmovanje DAF Driver Challenge, v katerem proizvajalec tovornjakov DAF skupaj z Goodyearom in organizacijo za ugotavljanje skladnosti vozil Dekra izbira najboljšega poklicnega voznika tovornjaka, se je prijavilo več kot tisoč kandidatov iz 30 držav. Finaliste so določila državna tekmovanja, v sklopu katerih so se udeleženci pomerili v teoretičnih in praktičnih nalogah. Med drugim so morali pri vožnji kar najbolje izkoristiti gorivo ter varno in pravočasno dostaviti blago, hkrati pa tovornjak ohraniti v vrhunskem stanju. To je uspelo 18 voznikom, ki so se v boj za naziv najboljšega podali 28. in 29. septembra na Goodyearovi testni progi v luksemburškem Colmar-Bergu.

Devet preizkušenj

Finalisti so se pomerili v devetih različnih preizkušnjah, strokovna žirija pa je ocenjevala njihove vozniške sposobnosti, ozaveščenost o varni vožnji, poznavanje prevozniškega poklica, obvladovanje ekološke vožnje, tehnično znanje in druge sposobnosti. Voznikom so pri doseganju rezultatov pomagale Goodyearove tovorne pnevmatike nove generacije fuelmax gen-2 in kmax gen-2, ki so pripomogle k boljšemu izkoristku goriva in večjemu številu prevoženih kilometrov.

Po dvodnevnem dogodku se je z nazivom najboljšega voznika tovornjaka okronal Belgijec Peter Jacobs, zmago pa je posvetil stanovskim kolegom, ki se vsak dan soočajo z izzivi na cesti. Tekmovanje je tako poskrbelo tudi za promocijo tega zahtevnega poklica, ki za doseganje odličnih rezultatov zahteva tako vrhunsko opremo kot tudi izkušnje, znanje in spretnosti voznikov.

Predstavitvene informacije

Komentarji:

Predstavitvene informacije