PREISKAVA
Opel bo moral odpoklicati 73 tisoč dizlov
Vgradili naj bi opremo za prirejanje dejanskih vrednosti izpustov.
Odpri galerijo
FRANKFURT – Nemški zvezni urad za cestni promet (KBA), ki je s policijo v ponedeljek začel preiskavo družbe Opel, je avtomobilskemu proizvajalcu naročil vpoklic 73.000 dizlov. Gre za modele insignia, zafira in cascada, proizvedene med letoma 2013 in 2016, na katera naj bi vgradili programsko opremo za prirejanje dejanskih vrednosti izpustov.
Volvo, ki je v francoski lasti, je doslej prostovoljno že vpoklical 23.000 vozil od 96.000, na katerih naj bi bila nameščena sporna programska oprema. V ponedeljek so v Volvu začeli preiskavo domnevnih nepravilnosti. Sumijo, da je naprava za prirejanje izpustov tako kot v Volkswagnovem primeru med testiranji prikazovala nižje vrednosti izpustov kot pri vožnji v realnem okolju.
Pri Oplu, ki je od marca lani v lasti francoskega proizvajalca PSA Peugeot Citroen, so zagotovili, da v celoti sodelujejo z oblastmi. Znova so poudarili, da vsa njihova vozila ustrezajo zakonodaji. Za odkrito napravo so zatrdili, da gre za tehnologijo, nujno za zaščito motorjev in njihovih delov.
Preiskovalci so po izbruhu afere obiskali tudi nekaj drugih avtomobilskih proizvajalcev, med drugim Daimler ter Volkswagnovi hčerinski družbi Audi in Porsche.
Volvo, ki je v francoski lasti, je doslej prostovoljno že vpoklical 23.000 vozil od 96.000, na katerih naj bi bila nameščena sporna programska oprema. V ponedeljek so v Volvu začeli preiskavo domnevnih nepravilnosti. Sumijo, da je naprava za prirejanje izpustov tako kot v Volkswagnovem primeru med testiranji prikazovala nižje vrednosti izpustov kot pri vožnji v realnem okolju.
Pri Oplu, ki je od marca lani v lasti francoskega proizvajalca PSA Peugeot Citroen, so zagotovili, da v celoti sodelujejo z oblastmi. Znova so poudarili, da vsa njihova vozila ustrezajo zakonodaji. Za odkrito napravo so zatrdili, da gre za tehnologijo, nujno za zaščito motorjev in njihovih delov.
Volkswagen plačal več deset milijard
Afera z goljufanjem na testih izpušnih plinov je izbruhnila po tistem, ko je nemški avtomobilski proizvajalec Volkswagen septembra 2015 priznal, da so v 11 milijonov vozil po vsem svetu vgradili programsko opremo, ki je na testih prikazovala nižje vrednosti izpušnih plinov. Reševanje te zagate je Volkswagen stalo že več deset milijard evrov.Preiskovalci so po izbruhu afere obiskali tudi nekaj drugih avtomobilskih proizvajalcev, med drugim Daimler ter Volkswagnovi hčerinski družbi Audi in Porsche.