DOLGO JE TRAJALO
Po 136 letih končno gradbeno dovoljenje
Za ureditev javnega prevoza in okolice 22 milijonov evrov. Sagrado Familio oblegajo turisti.
Odpri galerijo
Več kot stoletje potem, ko so položili prvi kamen, in 92 let potem, ko je njenega slavnega in asketskega arhitekta usodno povozil tramvaj, ima cerkev Sagrada Familia v Barceloni vendarle urejeno gradbeno dokumentacijo.
Skrbniki oziroma upravitelji cerkve, bazilike Svete družine, in mestni svet so končno dosegli dogovor, to pa pomeni, da bo projekt, katerega gradnja se je začela davnega leta 1882, končno dobil gradbeno dovoljenje – pravzaprav prvič, če smo bolj natančni.
Sagrada Familia, nedokončana mojstrovina slavnega Antonija Gaudíja, je najbolj oblegana turistična točka v Barceloni, vsako leto si jo ogleda kar dvajset milijonov ljudi! A kljub temu je bila cerkev brez papirjev, dovoljenja za gradnjo. Vse do minulega četrtka, ko so končno dosegli dogovor, na podlagi katerega bodo zdaj preštudirali »urbane rešitve, da bi vendarle dokončali Gaudíjev projekt«, je sporočil mestni svet.
Dogovor med drugim vključuje načrt za izboljšanje javnega prevoza na tistem območju pa tudi ureditev okolice. Sagrada Familia bo plačala 22 milijonov evrov, s katerimi bodo uredili mestni javni promet, vključno s sedmimi milijoni, namenjenimi izboljšanju dostopnosti do barcelonskega metroja. Štiri milijone evrov bodo vložili v obnovo štirih glavnih prometnic, trije pa naj bi zadostovali, da bodo ulice čiste in varne.
Sagrada Familia je ikona, najbolj obiskana zgradba v našem mestu, je tvitnila barcelonska županja Ada Colau. »Po dveh letih dialoga smo le dosegli dogovor, ki bo zagotavljal plačilo dovoljenja, varen dostop do spomenika, in obenem olajšal življenje tamkajšnjih prebivalcev z izboljšanjem javnega prometa in obnovo oziroma ponovno zasnovo bližnjih cest,« je še povedala županja glavnega katalonskega mesta.
Dela na Sagradi Familii so se začela marca 1882, in sicer na temelju neogotskega načrta arhitekta Francisca de Paule del Villar y Lozana. Ta je kmalu zatem dal odpoved, namesto njega pa se je s projektom začel ukvarjati Gaudí in cerkev je kmalu postala življenjsko delo tega katalonskega arhitekta. Med letoma 1883 in 1926 je nadzoroval gradnjo, potem pa ga je v začetku junija povozil tramvaj.
Tri dni po nesreči je umrl zaradi poškodb, pokopali so ga kam drugam kot v kripto Sagrade Familie. Po njegovi smrti je projekt prevzel njegov sodelavec Domènec Sugrañes, ki se je zvesto držal Gaudíjevega izvirnega načrta. Med špansko državljansko vojno je delavnica, studio, pogorela, skupaj z njo pa so bili uničeni vsi originalni načrti, skice, fotografije in modeli, a delo se je nadaljevalo. In še traja. Če bo vse po sreči, naj bi se končalo v osmih letih, ob stoletnici Gaudíjeve smrti.
Skrbniki oziroma upravitelji cerkve, bazilike Svete družine, in mestni svet so končno dosegli dogovor, to pa pomeni, da bo projekt, katerega gradnja se je začela davnega leta 1882, končno dobil gradbeno dovoljenje – pravzaprav prvič, če smo bolj natančni.
Sagrada Familia, nedokončana mojstrovina slavnega Antonija Gaudíja, je najbolj oblegana turistična točka v Barceloni, vsako leto si jo ogleda kar dvajset milijonov ljudi! A kljub temu je bila cerkev brez papirjev, dovoljenja za gradnjo. Vse do minulega četrtka, ko so končno dosegli dogovor, na podlagi katerega bodo zdaj preštudirali »urbane rešitve, da bi vendarle dokončali Gaudíjev projekt«, je sporočil mestni svet.
Dogovor med drugim vključuje načrt za izboljšanje javnega prevoza na tistem območju pa tudi ureditev okolice. Sagrada Familia bo plačala 22 milijonov evrov, s katerimi bodo uredili mestni javni promet, vključno s sedmimi milijoni, namenjenimi izboljšanju dostopnosti do barcelonskega metroja. Štiri milijone evrov bodo vložili v obnovo štirih glavnih prometnic, trije pa naj bi zadostovali, da bodo ulice čiste in varne.
Sagrada Familia je ikona, najbolj obiskana zgradba v našem mestu, je tvitnila barcelonska županja Ada Colau. »Po dveh letih dialoga smo le dosegli dogovor, ki bo zagotavljal plačilo dovoljenja, varen dostop do spomenika, in obenem olajšal življenje tamkajšnjih prebivalcev z izboljšanjem javnega prometa in obnovo oziroma ponovno zasnovo bližnjih cest,« je še povedala županja glavnega katalonskega mesta.
1882.
se je začela gradnja slavne katedrale.
se je začela gradnja slavne katedrale.
Dela na Sagradi Familii so se začela marca 1882, in sicer na temelju neogotskega načrta arhitekta Francisca de Paule del Villar y Lozana. Ta je kmalu zatem dal odpoved, namesto njega pa se je s projektom začel ukvarjati Gaudí in cerkev je kmalu postala življenjsko delo tega katalonskega arhitekta. Med letoma 1883 in 1926 je nadzoroval gradnjo, potem pa ga je v začetku junija povozil tramvaj.
Cerkev je arhitekturno zasnoval znameniti španski arhitekt Antoni Gaudí.
Tri dni po nesreči je umrl zaradi poškodb, pokopali so ga kam drugam kot v kripto Sagrade Familie. Po njegovi smrti je projekt prevzel njegov sodelavec Domènec Sugrañes, ki se je zvesto držal Gaudíjevega izvirnega načrta. Med špansko državljansko vojno je delavnica, studio, pogorela, skupaj z njo pa so bili uničeni vsi originalni načrti, skice, fotografije in modeli, a delo se je nadaljevalo. In še traja. Če bo vse po sreči, naj bi se končalo v osmih letih, ob stoletnici Gaudíjeve smrti.