KDO DA VEČ

Pohlep pri sosedih ne pozna meja, prevarani gostje pa bentijo

Vse več zgodb o turistih, ki so ostali brez nastanitve. Pohlepni najemodajalci oddajo tistim, ki plačajo več.
Fotografija: Ponudnik nastanitve iz Kaštele jih je grdo opetnajstil. FOTO: Xbrchx/Getty Images
Odpri galerijo
Ponudnik nastanitve iz Kaštele jih je grdo opetnajstil. FOTO: Xbrchx/Getty Images

Vse več je zapisov na družabnih omrežjih in tudi prijav policiji o goljufijah, ki so si jih privoščili nekateri ponudniki nastanitev pri naših južnih sosedih. Opeharjeni so namreč številni turisti, ki so si počitniško streho nad glavo rezervirali že pred začetkom sezone, a so ob prihodu na destinacijo ugotovili, da je njihova nastanitev oddana. Naključnemu gostu, ki je bil pač pripravljen odšteti več.

Ostali pred zaprtimi vrati

Vsak ponudnik nastanitev se mora držati ustrezne zakonodaje: turistu, ki je opravil rezervacijo prek preverjenega posrednika in po potrebi poravnal tudi določeno akontacijo, nastanitve nikakor ne more odreči, da gost ob prihodu v izbrani počitniški kraj spozna, da si bo moral šele poiskati bivališče, pa čeprav bi mu to moralo biti že zagotovljeno, pa je velika sramota, se za glavo držijo tudi hrvaška turistična združenja. Nazadnje je zbodla zgodba o danski četverici, ki je nič hudega sluteča pristala na splitskem letališču, kjer bi jih moral pričakati lastnik nastanitve, a ga ni bilo in tudi na telefon se ni oglašal. Ko so ga le priklicali, se je začel izgovarjati na epidemiološke razmere in strah pred okužbo, če sprejme goste iz tujine. A kot se je izkazalo, je danska četverica nastanitev rezervirala že pred sezono, po ugodnejši ceni, ponudnik pa je pozneje ugotovil, da bi lahko za stanovanje iztržil mnogo več. In tudi je, in ker so Danci opravili rezervacijo neposredno pri ponudniku in brez posrednika ali spletnega portala, ki bi jim lahko jamčil storitev, bo terjanje odškodnine trnovo.

Veselo načrtovanje oddiha se je sfižilo po prihodu na cilj. FOTO: Gligatron/Getty Images
Veselo načrtovanje oddiha se je sfižilo po prihodu na cilj. FOTO: Gligatron/Getty Images

K sreči se jih je usmilil domačin iz Kaštele, ki je mladim popotnikom brezplačno ponudil streho nad glavo in malico; poskusil jim je najti tudi drugo namestitev, a natrpana Dalmacija je na vrhuncu poletne sezone ponujala možnost le v Splitu, in to za 240 evrov na noč! »To so mladi ljudje, česa takšnega si nikakor niso mogli privoščiti, zato so prenočili pri meni. Naslednji dan so k sreči le našli ugodnejšo namestitev na enem od otokov. A k nam se prihodnje leto zagotovo ne bodo vrnili, zato sprašujem vse ponudnike storitev, kakšen vtis želijo pustiti pri turistih. Le v kakšnem spominu jim bo ostala naša država ...«


To torej ni osamljen primer. »Res se opravičujem, toda ker so apartmaji novi, prišlo je do nezgode, ki je nismo predvideli, zato vam moram odpovedati rezervacijo,« je besede lastnice apartmaja v Makarski zapisala novinarka enega izmed hrvaških spletnih portalov, ki jo je neugoden telefonski klic presenetil teden dni pred dopustom. Novinarka je vseeno prišla do Makarske in ugotovila, da na ograjah apartmajev, kjer naj bi popokale vodovodne cevi, v resnici visijo brisače drugih turistov.
Brez postelje na vrhuncu turistične sezone so v ponedeljek ostali celo nekateri košarkarji KK Zadar: po prvem treningu je kar šest športnikov, ki ne bivajo stalno v Zadru, lahko odpotovalo nazaj domov, ker jim klub ni pravočasno zagotovil nastanitve v kraju, kjer stoji slovita cerkev svetega Donata.

Predstavitvene informacije

Komentarji:

Predstavitvene informacije