ZASTONJKARJI
Sladoledar bo influencerjem zaračunaval dvojno
Dovolj ima domnevnih vplivnežev, zanj so navadni zastonjkarji. Želeli so, da bi v zameno za objavo brezplačno gostil 300 ljudi!
Odpri galerijo
LOS ANGELES – Dovolj ima influencerjev, ker so po njegovem mnenju navadni zastonjkarji. Če hočejo sladoled, naj plačajo za kepico kakor vsi drugi, pa naj imajo še ne vem koliko sledilcev ali prijateljev na družabnih profilih! Ker so tako zelo predrzni, jim bo zaračunal dvojno, je še pribil.
Tako je zabentil prodajalec sladoleda v mestu angelov, no, ne le kateri koli, gre za slovitega Joeja Nicchija, lastnika podjetja CVT Soft Serve, ki mu strank in prepoznavnosti resnično ne manjka, saj se pri njem s sladoledom radi posladkajo tudi največji hollywoodski zvezdniki, kot so Brad Pitt, Adam Levine, Halle Berry in Bill Murray.
Toda narekovalcem smernic to očitno ni povsem jasno, zato so Nicchija vztrajno prosjačili za brezplačne kepice v zameno za prijazne komentarje in ocene na svojih družabnih profilih. Vsak teden ga večkrat nadlegujejo, je jezen Nicchi, kaplja čez rob pa je bila nezaslišana ponudba: sloviti sladoledar naj gosti zabavo za 300 ljudi, ki bi se radi brezplačno hladili z izvrstnim sladoledom, številni influencerji, ki se bodo udeležili dogodka, pa bodo poskrbeli za dobro besedo na omrežjih!
Sladoledarju je prekipelo, zato je na svojem profilu na instagramu objavil nedvoumno sporočilo: »Zdaj je zadeva tudi uradna: vseeno mi je, ali ste influencer in koliko sledilcev imate. Nikoli vam ne bom dal brezplačnega sladoleda v zameno za objavo na vaših profilih. Kornet stane pri meni 4 dolarje – za vas pa 8!«
Z odločnim razglasom si ni nakopal jeze javnosti, kot bi kdo morda pričakoval, prav tako ni podkuril maščevalnih influencerjev, temveč je bil deležen izjemne podpore in poklonov z vsega sveta: hvalijo ga od Poljske do Avstralije!
»Verjamem, da obstajajo tudi pošteni in prijazni influencerji. Resnici na ljubo pa jih je večina navadnih zastonjkarjev in izkoriščevalcev, naj se raje naučijo trdega dela! Ustanoviteljem malih podjetij je na začetku velikokrat težko in številne izdelke morajo res deliti brezplačno, da si ustvarijo dobro ime. A nekje je treba potegniti črto in odločno reči ne. Vsak si mora zaslužiti denar za preživetje.«
Tako je zabentil prodajalec sladoleda v mestu angelov, no, ne le kateri koli, gre za slovitega Joeja Nicchija, lastnika podjetja CVT Soft Serve, ki mu strank in prepoznavnosti resnično ne manjka, saj se pri njem s sladoledom radi posladkajo tudi največji hollywoodski zvezdniki, kot so Brad Pitt, Adam Levine, Halle Berry in Bill Murray.
Toda narekovalcem smernic to očitno ni povsem jasno, zato so Nicchija vztrajno prosjačili za brezplačne kepice v zameno za prijazne komentarje in ocene na svojih družabnih profilih. Vsak teden ga večkrat nadlegujejo, je jezen Nicchi, kaplja čez rob pa je bila nezaslišana ponudba: sloviti sladoledar naj gosti zabavo za 300 ljudi, ki bi se radi brezplačno hladili z izvrstnim sladoledom, številni influencerji, ki se bodo udeležili dogodka, pa bodo poskrbeli za dobro besedo na omrežjih!
Sladoledarju je prekipelo, zato je na svojem profilu na instagramu objavil nedvoumno sporočilo: »Zdaj je zadeva tudi uradna: vseeno mi je, ali ste influencer in koliko sledilcev imate. Nikoli vam ne bom dal brezplačnega sladoleda v zameno za objavo na vaših profilih. Kornet stane pri meni 4 dolarje – za vas pa 8!«
Z odločnim razglasom si ni nakopal jeze javnosti, kot bi kdo morda pričakoval, prav tako ni podkuril maščevalnih influencerjev, temveč je bil deležen izjemne podpore in poklonov z vsega sveta: hvalijo ga od Poljske do Avstralije!
Vseeno mu je, koliko sledilcev imajo, naj se raje lotijo dela!
»Verjamem, da obstajajo tudi pošteni in prijazni influencerji. Resnici na ljubo pa jih je večina navadnih zastonjkarjev in izkoriščevalcev, naj se raje naučijo trdega dela! Ustanoviteljem malih podjetij je na začetku velikokrat težko in številne izdelke morajo res deliti brezplačno, da si ustvarijo dobro ime. A nekje je treba potegniti črto in odločno reči ne. Vsak si mora zaslužiti denar za preživetje.«