TURIZEM PRI SOSEDIH

Slovenci preplavili Hrvaško, tam jih je bilo 41 tisoč

Največ je bilo Nemcev, sledijo Slovenci in Avstrijci.
Fotografija: Fotografija je simbolična. FOTO: Primož Zrnec
Odpri galerijo
Fotografija je simbolična. FOTO: Primož Zrnec

Hrvaško je od prejšnjega petka do danes obiskalo 330.000 turistov, ki so ustvarili 1,6 milijona prenočitev, je danes objavilo hrvaško ministrstvo za turizem in šport. Od tega je bilo v podaljšanem vikendu – v torek je bil na Hrvaškem zaradi državnega praznika dela prost dan – 41.000 gostov iz Slovenije.

K vsem ustvarjenim prenočitvam v preteklih dneh so jih tuji turisti prispevali 1,2 milijona. Največ gostov je prišlo iz Nemčije (46.000), sledili so gostje iz Slovenije (41.000), Avstrije (31.000) in Poljske (24.000).

Povprečno so na Hrvaškem v preteklih petih dneh našteli po 313.000 turistov, kar je približno 104.000 dnevno več kot v primerljivem obdobju lani, so zapisali na hrvaškem ministrstvu za turizem in šport. Šlo je za podaljšani vikend, saj so v torek na Hrvaškem praznovali dan protifašističnega boja, ki je dela prost dan.

image_alt
Kaj po novem potrebujem za vstop na Hrvaško in vrnitev domov?


V hrvaški Istri so od 18. junija do danes zabeležili 475.000 prenočitev, v Kvarnerju pa 322.000. V splitsko-dalmatinski županiji je bilo 258.000 prenočitev, v zadrski pa 233.000. Med turističnimi kraji so največ prenočitev zabeležili v Rovinju (85.000), Poreču (54.000) ter na otoku Vir (47.000) v zadrski županiji. Kot so dodali, je bilo največ prenočitev v zasebnih namestitvah, sledili so kampi in hoteli.


Presegli lanske številke


Po besedah hrvaške ministrice za turizem in šport Nikoline Brnjac se povpraševanje za oddih na Hrvaškem kot odgovorni turistični destinaciji stalno krepi. Poudarila je, da se je od začetka junija povprečno dnevno število turistov v državi zvišalo za približno 200.000.

Od začetka leta 2021 so na Hrvaškem našteli dva milijona turistov ter 8,4 milijona prenočitev. Gre za 57 odstotkov več turistov in 58 odstotkov več nočitev kot v istem obdobju lani.

»S približno 4,4 milijona junijskih prenočitev smo presegli turistični promet iz lanskega junija za več kot 80 odstotkov. Največ obiskov imamo ravno s trgov, na katerih izvajamo našo osrednjo letošnjo oglaševalsko kampanjo Verjemi mi, bil/a sem tam«, je dejal direktor Hrvaške turistične skupnosti Kristjan Staničić. Kampanjo so izvajali tudi v Sloveniji.

Predstavitvene informacije

Komentarji:

Predstavitvene informacije