COCKTA
Slovenski oglas razburil Hrvate: Izgine naj z naših ulic in zaslonov
»Oglas je erotiziran, spodbuja k nasilju in promovira homoseksualni življenjski slog.«
Odpri galerijo
Na Hrvaškem duhove buri novi oglas za slovensko osvežilno pijačo z dolgoletno tradicijo – Cockto. Oglas, ki je nastal v sodelovanju s slovensko agencijo Yootree, naj bi bil zaradi homoseksualne vsebine tako sporen, da so začeli celo zbirati podpise za umik. Podpisalo ga je že približno 4.500 ljudi.
»Oglas je erotiziran, spodbuja k nasilju in promovira homoseksualni življenjski slog,« so zapisali na strani za zbiranje peticij citizengo.org.
»Plakati Tvoja ljubezen, tvoja stvar so vidni na številnih lokacijah v Zagrebu, oglas na televiziji prikazujejo brez časovnih omejitev, tudi od 7. do 20. ure. V tem času televizijo gledajo tudi najmlajši, sploh zdaj, ko tudi številne izobraževalne aktivnosti spremljajo pred televizije,« so zapisali. Kot menijo, Cockta namerno provocira in šokira s spodbujanjem kontroverznosti, hkrati pa mladostnike izpostavlja propagandi in vsebinam LGBT.
Zanimivo, da so oglas precej bolje sprejeli v Srbiji in ga izpostavili v pozitivnem smislu: ker spodbuja in promovira enakost.
Po drugi strani v agenciji poudarjajo, da omenjena oglaševalska akcija nikakor ni sporna. »Sporočilo promovira osebno svobodo oziroma svobodo izbire in je v tem smislu popolnoma jasno ter nedvoumno,« je dejal Janez Rakušček, izvršni kreativni direktor v agenciji Luna \TBWA in spomnil tudi na podobno akcijo Coca-Cole izpred nekaj let, ko je v oglasu Ljubezen je ljubezen nastopal istospolni moški par. Tudi ta je namreč dvignila precej prahu na Hrvaškem.
Strokovnjaki tudi pravijo, da oglas nikakor ne bo šel Cockti v minus, temveč se utegne njena blagovna znamka samo še okrepiti.
»Oglas je erotiziran, spodbuja k nasilju in promovira homoseksualni življenjski slog,« so zapisali na strani za zbiranje peticij citizengo.org.
»Plakati Tvoja ljubezen, tvoja stvar so vidni na številnih lokacijah v Zagrebu, oglas na televiziji prikazujejo brez časovnih omejitev, tudi od 7. do 20. ure. V tem času televizijo gledajo tudi najmlajši, sploh zdaj, ko tudi številne izobraževalne aktivnosti spremljajo pred televizije,« so zapisali. Kot menijo, Cockta namerno provocira in šokira s spodbujanjem kontroverznosti, hkrati pa mladostnike izpostavlja propagandi in vsebinam LGBT.
Zanimivo, da so oglas precej bolje sprejeli v Srbiji in ga izpostavili v pozitivnem smislu: ker spodbuja in promovira enakost.
Po drugi strani v agenciji poudarjajo, da omenjena oglaševalska akcija nikakor ni sporna. »Sporočilo promovira osebno svobodo oziroma svobodo izbire in je v tem smislu popolnoma jasno ter nedvoumno,« je dejal Janez Rakušček, izvršni kreativni direktor v agenciji Luna \TBWA in spomnil tudi na podobno akcijo Coca-Cole izpred nekaj let, ko je v oglasu Ljubezen je ljubezen nastopal istospolni moški par. Tudi ta je namreč dvignila precej prahu na Hrvaškem.
Strokovnjaki tudi pravijo, da oglas nikakor ne bo šel Cockti v minus, temveč se utegne njena blagovna znamka samo še okrepiti.