V domačem butiku izdelovala ponaredke
Ponaredki so vsepovsod, še posebno veliko jih je v svetu mode, pri čemer so nekateri tako dobro izdelani, da se jih le težko loči od originalov. Nekako smo že vajeni, da prihajajo iz držav tretjega sveta, kjer jih slabo plačani delavci in delavke šivajo iz cenenih materialov in v težkih delovnih razmerah.
Včasih pa se najde tudi kak malce drugačen primer, kot je, denimo, 64-letna Japonka iz tokijskega okrožja Kacušika, ki se je specializirala za izdelovanje modnih dodatkov, kot so torbice in denarnice luksuznih blagovnih znamk.
Ponarejevalska zgodba 64-letne gospe, ki je japonski mediji niso poimenovali, se je začela pred nekaj leti, ko je v Kacušiki odprla mali butik z lastnimi torbicami in podobnimi modnimi dodatki. A posel ni in ni hotel steči, še posebno med tednom, ko v butiku ni bilo kupcev, ki so se včasih oglasili le ob koncih tedna, še slabše pa je postalo v času pandemije covida-19, ko je morala zapreti trgovinico.
A prav na vrhuncu pandemije se je domislila rešitve, ko je na televiziji gledala prispevek o priljubljenosti modnih dodatkov luksuznih proizvajalcev.
330 kosov
izdelkov in blaga so našli med preiskavo.
Preštudirala je zadevo
Preštudirala je zadevo, na spletu poiskala dobavitelje primernih tkanin in umetnega usnja ter začela s svojim šivalnim strojem izdelovati odlične ponaredke torbic in denarnic svetovno znanih modnih hiš. V zadnjih dveh letih je prodala za več kot 900.000 jenov (okoli 5600 evrov) ponaredkov torbic in modnih dodatkov luksuznih znamk, kot so Louis Vuitton, Chanel in Gucci, pri čemer je za najdražje zaračunala do 3500 jenov (malo manj kot 22 evrov).
Ko je policija preiskala njeno trgovinico, je v njej našla več kot 330 ponaredkov, ki so čakali na prodajo, poleg tega pa še večje količine vzorčastih tkanin in umetnega usnja.
Po aretaciji je priznala, da je izdelovala ponaredke, a hkrati poudarila, da je šlo za njeno ročno delo, pri čemer je uporabljala le osnovni šivalni stroj. Med zaseženimi torbicami in denarnicami so bile tako replike dragih modnih izdelkov kot njene lastne dizajnerske torbice, ki so se zgledovale po modelih znanih blagovnih znamk, da bi bile privlačnejše za kupce.
Spletni portal Oddity Central, ki pokriva nenavadne primere z vsega sveta, žal ni poročal, kakšna je njena usoda.