LUKSUZ
V razkošje vabijo tudi slovenske poslovneže
Banjaluka je dobila prvi hotel verige Marriott. Vinarji se v gostoljubnem mestu počutijo kot doma.
Odpri galerijo
LJUBLJANA – Slabih 64 ur, če bi šli peš, sedem ur z vlakom in le tri ure in pol z avtomobilom – toliko časa bi porabili, če bi se iz Ljubljane odpravili v Banjaluko, so nam zaupali na svečanem dogodku v Four Points by Sheraton v Ljubljani, ki je potekal v čast nove pridobitve drugega največjega mesta v Bosni in Hercegovini, hotela slovite verige Marriott – Courtyard by Marriott Banjaluka. Moderna enajstnadstropna zgradba s 118 sobami stoji v središču mesta, nedaleč od slikovite reke Vrbas, ki je ena od še posebno očarljivih okoliških naravnih znamenitosti. Druga so kostanji in lipe, v katerih omamni vonj je spomladi, v času cvetenja, ovito vse mesto.
Zanj ima več kot dober razlog: čeprav je hotel odprt šele od poletja, so neodvisne raziskave, ki jih naroča skupina Marriott, pokazale, da so trenutno po zadovoljstvu gostov med najboljšimi petimi hoteli iz te verige v Evropi. In s čim navdušuje goste? Hotel ima 118 klimatiziranih sob s pametnimi televizorji. Dostop do brezžičnega interneta, ki poteka prek programa Marriott BonVoy, omogoča, da ostajate povezani s spletom, ponuja pa tudi digitalni zabavni program. Sobe imajo kopalnice s prho, toaletnimi potrebščinami in sušilniki za lase. V njih so telefon, pripomočki za pripravo kave in čaja, darilna steklenica vode, likalnik in likalna deska ter sef in pisalna miza. Hotel ima pet konferenčnih sob, ki jih je mogoče najeti, 320 kvadratnih metrov površin, primernih za bankete, ki jih je mogoče razdeliti na dve sekcij, primerni za od 10 do 160 gostov oziroma za 200 gostov, če gre za koktajl zabavo. Dve sobi na vrhu z veliko naravne svetlobe sta zelo primerni za manjše razstave, koktajle ali kosila. Elegantna sejna soba za 12 gostov je prava umetnina, v njej je tudi avtomat za kavo. Hoteli, ki so del podjetja Marriott Company,
Preprostost in domačnost
»Hotel Courtyard by Marriott Banjaluka je prvi internacionalni hotel v Banjaluki in je del znane mednarodne skupine hotelov Marriott International, ki združuje 30 blagovnih znamk, več kot 7000 nepremičnin v 131 državah in območjih, s čimer ustvarja več priložnosti za povezovanje, doživljanje novih izkušenj in širjenje obzorja. Hotel odlikuje sodobna in navdihujoča zunanjost, 11-nadstropna zgradba je dvignila raven hotelirske ponudbe v Banjaluki in tem delu Bosne in Hercegovine ter Republiki srbski,« ne skriva ponosa generalni direktor hotela Robert Stojko.Zanj ima več kot dober razlog: čeprav je hotel odprt šele od poletja, so neodvisne raziskave, ki jih naroča skupina Marriott, pokazale, da so trenutno po zadovoljstvu gostov med najboljšimi petimi hoteli iz te verige v Evropi. In s čim navdušuje goste? Hotel ima 118 klimatiziranih sob s pametnimi televizorji. Dostop do brezžičnega interneta, ki poteka prek programa Marriott BonVoy, omogoča, da ostajate povezani s spletom, ponuja pa tudi digitalni zabavni program. Sobe imajo kopalnice s prho, toaletnimi potrebščinami in sušilniki za lase. V njih so telefon, pripomočki za pripravo kave in čaja, darilna steklenica vode, likalnik in likalna deska ter sef in pisalna miza. Hotel ima pet konferenčnih sob, ki jih je mogoče najeti, 320 kvadratnih metrov površin, primernih za bankete, ki jih je mogoče razdeliti na dve sekcij, primerni za od 10 do 160 gostov oziroma za 200 gostov, če gre za koktajl zabavo. Dve sobi na vrhu z veliko naravne svetlobe sta zelo primerni za manjše razstave, koktajle ali kosila. Elegantna sejna soba za 12 gostov je prava umetnina, v njej je tudi avtomat za kavo. Hoteli, ki so del podjetja Marriott Company,
Courtyard by Marriott, se uvrščajo v srednji razred in so namenjeni poslovnim uporabnikom. »Blagovna znamka je nastala leta 1983, po tri leta trajajoči raziskavi in prilagajanju standardov na podlagi izkušenj gostov in upoštevanju njihovih potreb. Oblikovali so ga poslovneži za poslovneže. V Courtyardu pravimo, da nas poganja strast. Trenutno je po svetu več kot 1100 hotelov Courtyard Marriott. Rezultati omenjene raziskave so pokazali, da si poslovneži želijo preprostosti in udobja, ki bi omogočilo, da bi se v hotelu počutili kot doma,« razlaga Stojko. K temu stremijo tudi v banjaluškem hotelu. Za še prijetnejše bivanje gostov načrtujejo širitev ponudbe z barom v 11. nadstropju. »Na vrhu nastaja bar s fantastičnim razgledom na okolico in mesto,« razkriva generalni direktor.