Ženske se manj ličijo - posledice se že čutijo
Japonsko luksuzno kozmetično podjetje Shiseido se spogleduje s kitajskim spletnim modelom, ki bi podjetju zagotovil rast po pandemiji. Trenutno časi niso rožnati.

Odpri galerijo
Razmere so se zapletle ob zaprtju veleblagovnic in kozmetičnih salonov, zaradi česar so bili potrošniki primorani kupovati cenejšo kozmetiko na spletu. FOTO: Milkos Getty Images/istockphoto
Simona Drevenšeksimona.drevensek@delo.si
13.06.2020 ob 09:48
Sredi krize, ki jo je prizadejal koronavirus Shiseido vlaga v spletno trgovino. Kozmetično podjetje s 148-letno tradicijo ocenjuje, da se bo v dveh do treh letih letih celotna prodaja, ob nadaljevanju trenutnih pogojev, povečala za 30 odstotkov. Danes dosegajo eno petino tega, je za Bloomberg povedal direktor Masahiko Uotani. Več na svetkapitala.delo.si.
Priporočamo
Nov Trumpov šok! Slovenski finančni minister se počuti, kot da živimo v resničnostnem šovu
Incident na avtobusu pri Mariboru! Voznik potnika 'porinil' z avtobusa
Poslancu vzela besedo, ta že omenja upor, šefica Janševih pa: »Pri tem pa širok nasmeh na obrazu ...«
V muslimanski državi prepovedali nošenje nikaba v javnosti
Komentarji:
Priporočamo
Nov Trumpov šok! Slovenski finančni minister se počuti, kot da živimo v resničnostnem šovu
Incident na avtobusu pri Mariboru! Voznik potnika 'porinil' z avtobusa
Poslancu vzela besedo, ta že omenja upor, šefica Janševih pa: »Pri tem pa širok nasmeh na obrazu ...«
V muslimanski državi prepovedali nošenje nikaba v javnosti