Zgodbe z otoka Brač
Ta teden so tudi na dalmatinskem otoku, ki je bil zadnje hrvaško žarišče okužbe s koronavirusom, odpravili ukrepe; prebivalci so z mobilnimi telefoni sami posneli oglaševalsko akcijo.
Odpri galerijo
Turistična organizacija Bol se je te dni lotila posebne oglaševalske akcije, v katero so vključili prebivalce in prebivalke hrvaškega otoka Brač. Ti so z mobilniki kar sami posneli svoje zgodbe o tem, kaj vse počnejo v tem tudi Slovencem zelo dobro znanem turističnem kraju.
Markito Marinković, direktor Turistične organizacije Bol, o akciji, kakršne na Hrvaškem menda še niso pripravili, pravi: »Cilj je, da v promocijo mesta vključimo prebivalce. Pomembno je, da obiskovalci spoznajo ljudi, ki tukaj živijo. Mislim, da je to zmagovalna formula, ker ni nikogar, ki bi lahko bolje povedal kaj o nas, kajne? Na tak način smo prebivalkam in prebivalcem Bola dali priložnost, da aktivno sodelujejo in se vključijo v skupno promocijo našega Bola.«
Tako so predstavili, katera zelenjava raste v kraju Bol, z mobilnikom v roki so se sprehodili po kmetiji, na kateri pridelujejo kozje mleko, in obiskali restavracijo, kjer se poleg sveže ribe na krožniku znajde divje rastlinje. Namesto velikih in turistom zelo dobro znanih zgodb, kot sta dominikanski samostan ali čudovita plaža Zlatni rat, so v središče postavili male pridelovalce in lokalne gostince, »ki trenutno doživljajo paleto občutkov, od strahu in negotovosti do optimizma in upanja v boljši jutri«.
Med tistimi, ki so stopili pred kamero mobilnega telefona, sta tudi Franci Marinković iz restavracije Pusa in Meri Bodlović, ki se že desetletje ukvarja z ekološkim kmetijstvom, na posestvu ima oljke in vinograd. Potem je tu še Nikica Bodlović, ki ima na posestvu 250 oljk, iz katerih prideluje ekstra deviško oljčno olje. Posnetki vključujejo tudi ribiča Pravdana Katića, ki se 15 let podaja na morje po ulov. S temi prvimi posnetki so v Bolu začeli obširno akcijo, imenovano Naše bolske zgodbe, ki ima na spletu geslo Bol – Symbol of Adriatic.
Markito Marinković, direktor Turistične organizacije Bol, o akciji, kakršne na Hrvaškem menda še niso pripravili, pravi: »Cilj je, da v promocijo mesta vključimo prebivalce. Pomembno je, da obiskovalci spoznajo ljudi, ki tukaj živijo. Mislim, da je to zmagovalna formula, ker ni nikogar, ki bi lahko bolje povedal kaj o nas, kajne? Na tak način smo prebivalkam in prebivalcem Bola dali priložnost, da aktivno sodelujejo in se vključijo v skupno promocijo našega Bola.«
Tako so predstavili, katera zelenjava raste v kraju Bol, z mobilnikom v roki so se sprehodili po kmetiji, na kateri pridelujejo kozje mleko, in obiskali restavracijo, kjer se poleg sveže ribe na krožniku znajde divje rastlinje. Namesto velikih in turistom zelo dobro znanih zgodb, kot sta dominikanski samostan ali čudovita plaža Zlatni rat, so v središče postavili male pridelovalce in lokalne gostince, »ki trenutno doživljajo paleto občutkov, od strahu in negotovosti do optimizma in upanja v boljši jutri«.
Med tistimi, ki so stopili pred kamero mobilnega telefona, sta tudi Franci Marinković iz restavracije Pusa in Meri Bodlović, ki se že desetletje ukvarja z ekološkim kmetijstvom, na posestvu ima oljke in vinograd. Potem je tu še Nikica Bodlović, ki ima na posestvu 250 oljk, iz katerih prideluje ekstra deviško oljčno olje. Posnetki vključujejo tudi ribiča Pravdana Katića, ki se 15 let podaja na morje po ulov. S temi prvimi posnetki so v Bolu začeli obširno akcijo, imenovano Naše bolske zgodbe, ki ima na spletu geslo Bol – Symbol of Adriatic.