Spletne zmenkarije: lažni ali pravi jaz?
Tudi spletne zmenkarije niso sama sreča. Skoraj 80 odstotkov uporabnikov spletnih platform za zmenke trdi, da gre pri tem za mučno prebijanje od ene ponudbe do druge, ki se večinoma izkažejo za neiskrene ali vsaj ne tako privlačne, kot so bile na začetku.
Očitno dejstvo je, da se v svojem spletnem profilu vsak poskuša predstaviti lepši in boljši, kot je, a neresnična podoba se izkaže kot slaba naložba, če vprašate njihove potencialne partnerje, ki so vsakič znova razočarani. V povprečju ima na leto vsak za sabo šest neuspelih zmenkov, za katere je zapravil približno 500 evrov, a to zanje ni najhuje. Najbolj neprijetna je izguba energije, ki jo vlagajo v spoznavanje nekoga, za katerega se izkaže, da nima enakih romantičnih ciljev, pa naj gre za kratko romantično druženje ali resen odnos.
Druge ankete kažejo, da je tretjino ljudi strah priznati, kakšni so v resnici, zato težko govorijo o svojih namenih, tretjina pa jih meni, da je ljudem bolje govoriti in pokazati tisto, kar si želijo, ne pravega jaza. Ne glede na to jih tri četrtine vseeno verjame, da je bolje biti iskren, zato na aplikacijah že razmišljajo o uvedbi novih možnosti pri izbiri potencialnega partnerja, ki bodo takoj pokazale, na kakšen odnos je pripravljen.