DUHOVNI NASVET
Sreča na delovnem mestu
Sami se odločate, kako dojemate svojo službo. Opirajte se na svoje prednosti in jih uporabite.
Odpri galerijo
Dandanes je vedno več ljudi izgorelih, utrujenih in v nenehnem stresu zaradi službe. Ne glede na to, ali vas motivira zaslužek, delate kariero, se samopotrjujete ali je služba vaše poslanstvo, se lahko naravnate na to, da delo opravljate z zadovoljstvom.
Ključno za to je, da v njem poiščete smisel. Deepak Chopra, znani ameriški duhovni učitelj in ajurvedski zdravnik, pravi, da sami nadzorujemo, kako vidimo svojo službo. Če se nam zdi dolgočasna, taka tudi resnično bo. Če pa lahko pogledate nanjo kot na pot za izboljšanje sveta ali služenje drugim, boste srečnejši in uspešnejši v njej. Poleg tega uporabite svoje adute. Srečni ljudje se namreč opirajo na svoje prednosti, ne slabosti. Četudi se vam zdi, da jih služba ne potegne iz vas, najdite način, da jih lahko uporabite. Če je vaš adut estetski čut, uredite pisarno. Delo bo tako bolj gladko steklo.
Zdravi odnosi so znak zadovoljstva, druženje s sodelavci vas hitro spravi v boljšo voljo. Ni treba, da so vaši najboljši prijatelji, a kosilo z njimi bo pomagalo premagovati stres, zato ga ne črtajte z urnika.
Občutek, da ste cenjeni, in zadovoljstvo z delom sta povezani komponenti. Če ste šef, vam bodo podrejeni bolj zaupali in sledili, če priznate vrednost njihovega dela. Ko smo cenjeni, se nam povečajo produktivnost, ustvarjalnost in dobro počutje.
V pisarni se obdajte s predmeti, ki vas spravljajo v boljšo voljo – fotografijami bližnjih, spodbudnimi citati, lončnicami. Naredite delovni prostor kraj, kamor se boste z veseljem vračali. Zadovoljnejši in produktivnejši bodo tudi delavci, ki med odmori telovadijo, med njimi je manj izgorelih. Vsaj dve uri in pol vadbe na teden, med službo ali po njej, prinaša rezultate. Napišite tudi, kaj vse pri delu cenite. Bolj boste hvaležni, več pozitivnega vam bo prinašala služba.
Ključno za to je, da v njem poiščete smisel. Deepak Chopra, znani ameriški duhovni učitelj in ajurvedski zdravnik, pravi, da sami nadzorujemo, kako vidimo svojo službo. Če se nam zdi dolgočasna, taka tudi resnično bo. Če pa lahko pogledate nanjo kot na pot za izboljšanje sveta ali služenje drugim, boste srečnejši in uspešnejši v njej. Poleg tega uporabite svoje adute. Srečni ljudje se namreč opirajo na svoje prednosti, ne slabosti. Četudi se vam zdi, da jih služba ne potegne iz vas, najdite način, da jih lahko uporabite. Če je vaš adut estetski čut, uredite pisarno. Delo bo tako bolj gladko steklo.
Zdravi odnosi so znak zadovoljstva, druženje s sodelavci vas hitro spravi v boljšo voljo. Ni treba, da so vaši najboljši prijatelji, a kosilo z njimi bo pomagalo premagovati stres, zato ga ne črtajte z urnika.
Občutek, da ste cenjeni, in zadovoljstvo z delom sta povezani komponenti. Če ste šef, vam bodo podrejeni bolj zaupali in sledili, če priznate vrednost njihovega dela. Ko smo cenjeni, se nam povečajo produktivnost, ustvarjalnost in dobro počutje.
V pisarni se obdajte s predmeti, ki vas spravljajo v boljšo voljo – fotografijami bližnjih, spodbudnimi citati, lončnicami. Naredite delovni prostor kraj, kamor se boste z veseljem vračali. Zadovoljnejši in produktivnejši bodo tudi delavci, ki med odmori telovadijo, med njimi je manj izgorelih. Vsaj dve uri in pol vadbe na teden, med službo ali po njej, prinaša rezultate. Napišite tudi, kaj vse pri delu cenite. Bolj boste hvaležni, več pozitivnega vam bo prinašala služba.