OBRATI

Aktivni karavan: robustna oprava in majhen motor (FOTO)

Ford focus v prostorni izvedbi.
Fotografija: Izvedba active avtomobilu prinaša nekaj robustnejših poudarkov.

FOTOGRAFIJE: Gašper Boncelj
Odpri galerijo
Izvedba active avtomobilu prinaša nekaj robustnejših poudarkov. FOTOGRAFIJE: Gašper Boncelj

Ford focus v aktualni izvedbi ni več ravno najmlajši izdelek. Tako kot še druge predstavnike te znamke so ga kot osvežitev ponudili tudi v izvedbi active, ki avtomobilu prinaša nekaj robustnejših poudarkov. Že na zunaj izstopa po črnih blatnikih, tudi od tal je rahlo bolj dvignjen (za tri centimetre). Dodani so mu vozni programi za boljše speljevanje na slabših podlagah, nima pa štirikolesnega pogona, ki je v takšnih izdelkih na množičnem trgu žal bolj redkost.

Zaščitni rob vrat glasno izskoči, ko jih odpremo, a je koristen.
Zaščitni rob vrat glasno izskoči, ko jih odpremo, a je koristen.

Hibridizirani trivaljnik

Za pogon sprednjih koles je skrbel Fordov dobro znani bencinski trivaljnik s tržno oznako ecoboost, ki je bil tokrat pripravljen še kot blagi hibrid. Ob moči 114 kW in dokaj zgodnjem visokem navoru je to po dinamiki kar všečen prevoznik. Ni pa povsem tih, včasih ima celo malce dizelski zvok. Glede porabe je tako kot pri marsikaterem malem motorju: razpon je precejšen, ob zmerni vožnji gre lahko tudi pod 6 litrov na 100 km, če pa ga bolj ženemo, se hitro približa 8 litrom. Tudi če s šeststopenjskim ročnim menjalnikom po navodilih zvesto pretikamo navzgor ali navzdol. Nimam občutka, da so z blago hibridizacijo dosegli kaj posebnega. A drugače ta focus zmore prepričati.

Rešitev, ki onemogoča točenje napačnega goriva.
Rešitev, ki onemogoča točenje napačnega goriva.

Dobra lega in krmiljenje

V focusu bo voznik cenil dobro lego in natančno krmiljenje, voziti takšen izdelek je neprimerno prijetneje od kakega športnega terenca. Spredaj se sedi zelo dobro, čeprav armaturna plošča ne deluje ravno najbolj moderno, še posebno sredinski zaslon, pa je ergonomija v resnici dobra. Smo v dokaj prostornem karavanu s konkretnim in dobro urejenim prtljažnikom, ki ponuja možnost pregraditve, manjka le kovinska zaščita prtljažnega roba.

Fordovske rešitve

Ford kot vselej izstopa tudi s kako zelo praktično rešitvijo, npr. z enostavnim točenjem goriva, ki preprečuje, da bi namesto bencinske uporabili dizelsko ročko; tudi plastična zaščita robov vrat, ki izskoči, ko jih odpremo, mi je všeč, čeprav vse skupaj deluje malce glasno.

Več iz te teme:

Predstavitvene informacije

Komentarji:

Predstavitvene informacije