VOZNI PARK

Audi Q3 v drugo

Novi Audijev športni terenec je precej zrasel, motorji so štirivaljniki s prostornino od 1,5 do dveh litrov, napovedujejo pa tudi bolj športno izvedbo in priključni hibrid.
Fotografija: Športni terenci so pri Audiju pomemben segment. Fotografije: Gašper Boncelj
Odpri galerijo
Športni terenci so pri Audiju pomemben segment. Fotografije: Gašper Boncelj

Audi je prvi Q3 predstavil leta 2011, doslej pa je našel že 800.000 kupcev, v Sloveniji kar 2300. Povpraševanje po suvih je v premijskem segmentu še bolj izrazito kot pri bolj množičnih proizvajalcih – menda je skoraj vsak drugi premijski avtomobil prav športni terenec.


Novi Q3 je precej zrasel, zdaj meri 448 cm ali za 10 cm več kot v prvi izvedbi, je rahlo širši, a malo nižji. Na zunaj deluje nekoliko drugače, pričakovano ima že v serijski izvedbi žaromete iz svetečih diod. Serijsko je dobil prilagodljivo notranjost, kot jo npr. poznamo iz Volkswagnovega tiguana, saj ima lahko vzdolžni pomik druge vrste (15 cm), naklon naslonjal lahko nastavljate v sedem različnih položajev, zadnja klop se lahko podre v razmerju 40/20/40, kar olajša prevoz daljših stvari v sredini. Prtljažnik je pridobil 70 litrov in je s 530 litri le malo manjši kot v večjem audiju Q5. Dno prtljažnika se lahko nastavljeno v treh nivojih, tudi prtljažno polico je mogoče ugodno pospraviti.


Športni terenci so pri Audiju pomemben segment. Fotografije: Gašper Boncelj
Športni terenci so pri Audiju pomemben segment. Fotografije: Gašper Boncelj

Več voznih režimov

Volan je postavljen bolj pokončno kot v predhodniku, armaturna plošča je kombinacija digitalnega okolja in klasičnih gumbov. Manjša posebnost so nove kljuke v vratih, ki jih bo preprosteje prijeti. Ne glede na to, ali je pogon sprednji ali štirikolesni, je oddaljenost od tal vedno 14 cm. Več je voznih režimov, tudi terenski za dobre zmogljivosti na slabi podlagi.

Audi Q3 je zdaj nekoliko prostornejši.
Audi Q3 je zdaj nekoliko prostornejši.

Motorizacija

Motorji so štirivaljniki s prostornino od 1,5 do dveh litrov. Vstopni bencinski 35 TFSI z močjo 110 kW, ki edini nima štirikolesnega pogona, stane 35.000 evrov. Dizel 35 TDI S tronic quattro je že na začetku dražji, cena je 38 tisočakov. Najbolj zmogljivi bencinski 45 TFSI z močjo 169 kW (230 KM) velja vsaj 44 tisočakov. V povprečju je Q3 za tri odstotke dražji kot prej. Delež bencinskih motorjev v prodaji se sicer povečuje, a še vedno naročajo 55 odstotkov dizelskih. Napovedujejo tudi bolj športno izvedbo in priključni hibrid. Q3 nastaja v Györu na Madžarskem, kjer imajo veliko tovarno za motorje. Letos bi lahko prepričal 300 slovenskih kupcev. 

Prtljažnik je solidno prostoren in pričakovano povečljiv.
Prtljažnik je solidno prostoren in pričakovano povečljiv.

Predstavitvene informacije

Komentarji:

Predstavitvene informacije