VOZNI PARK
Audi Q3 v drugo
Novi Audijev športni terenec je precej zrasel, motorji so štirivaljniki s prostornino od 1,5 do dveh litrov, napovedujejo pa tudi bolj športno izvedbo in priključni hibrid.
Odpri galerijo
Audi je prvi Q3 predstavil leta 2011, doslej pa je našel že 800.000 kupcev, v Sloveniji kar 2300. Povpraševanje po suvih je v premijskem segmentu še bolj izrazito kot pri bolj množičnih proizvajalcih – menda je skoraj vsak drugi premijski avtomobil prav športni terenec.
Novi Q3 je precej zrasel, zdaj meri 448 cm ali za 10 cm več kot v prvi izvedbi, je rahlo širši, a malo nižji. Na zunaj deluje nekoliko drugače, pričakovano ima že v serijski izvedbi žaromete iz svetečih diod. Serijsko je dobil prilagodljivo notranjost, kot jo npr. poznamo iz Volkswagnovega tiguana, saj ima lahko vzdolžni pomik druge vrste (15 cm), naklon naslonjal lahko nastavljate v sedem različnih položajev, zadnja klop se lahko podre v razmerju 40/20/40, kar olajša prevoz daljših stvari v sredini. Prtljažnik je pridobil 70 litrov in je s 530 litri le malo manjši kot v večjem audiju Q5. Dno prtljažnika se lahko nastavljeno v treh nivojih, tudi prtljažno polico je mogoče ugodno pospraviti.
Dodatne opreme je na pretek, a močno dvigne ceno vozila.
Novi Q3 je precej zrasel, zdaj meri 448 cm ali za 10 cm več kot v prvi izvedbi, je rahlo širši, a malo nižji. Na zunaj deluje nekoliko drugače, pričakovano ima že v serijski izvedbi žaromete iz svetečih diod. Serijsko je dobil prilagodljivo notranjost, kot jo npr. poznamo iz Volkswagnovega tiguana, saj ima lahko vzdolžni pomik druge vrste (15 cm), naklon naslonjal lahko nastavljate v sedem različnih položajev, zadnja klop se lahko podre v razmerju 40/20/40, kar olajša prevoz daljših stvari v sredini. Prtljažnik je pridobil 70 litrov in je s 530 litri le malo manjši kot v večjem audiju Q5. Dno prtljažnika se lahko nastavljeno v treh nivojih, tudi prtljažno polico je mogoče ugodno pospraviti.
230 KM razvije najmočnejši bencinski štirivaljnik.