TERENEC
Avto, ki ga vsi opazijo
Ljudje smo vizualna bitja, zato tudi avtomobile najprej preučimo glede na njihov videz, in avtomobil, ki draži pozornost in privablja poglede, je tudi mitsubishi eclipse cross.
Odpri galerijo
To je avtomobil, ki ne ostane neprepoznaven in takoj pritegne pozornost. Začne se že takoj spredaj z velikim plastičnim delom v obliki črke X, zadaj pa je v ospredju spojler, ki deli steklo na dva dela, kar moti pogled pri vzvratni vožnji. Kljub temu je Mitsubishijev oblikovalec Tsunehiro Kunimoto (nekoč Nissan) svoje že dosegel, ker je na trg poslal avtomobil, ki ga ljudje opazijo, a vprašanje je, kako dolgo bo taka drzna oblika ljudem všeč, kajti avtomobilski kupci se določene oblike nemalokrat še hitreje naveličajo, kot so jo sprva vzljubili.
Kljub temu ljudje precej več časa preživijo v notranjosti avtomobila kot občudujejo njegovo zunanjost. Prav zato ni čudno, da je notranje oblikovanje manj drzno kot zunanje, saj razvojniki niso hoteli v notranjost postaviti preveč različnih elementov, ki bi motili voznikovo pozornost. Armaturna plošča je prečiščena, v ospredju pa je osrednji zaslon na dotik. Celoten sistem se lahko upravlja tudi prek drsne ploščice zraven ročne zavore, ki pa ni povsem praktična, vsaj sprva ne, dokler človek ne dobi pravega občutka.
Prostora je dovolj na vse strani, kar velja za obe potniški vrsti. Posebno pohvalo si zaslužijo sedeži, saj je v času testnih voženj skoraj vsak sopotnik kar sam od sebe pohvalil njihovo udobnost, kako dobro objamejo hrbet in zagotavljajo ustrezno oporo pod nogami. Naokoli je tudi dovolj odlagalnih prostorov, zato je potniška kabina naravnost ustvarjena za družinska potepanja. Manj uporaben je prtljažni prostor, saj sprejme vsega 341 litrov.
Na voljo je tudi štirikolesni pogon, toda preizkusili smo model z dvokolesnim pogonom in ročnim šeststopenjskim menjalnikom. Po pokrovom je 1,5-litrski bencinski motor s 163 konjskimi močmi (120 kW), kar je več kot dovolj za potrebe takšnega avtomobila. Zaradi svoje terenske narave se lahko poda tudi na bolj grobe ceste, za še kaj več pa raje izberite pogon na vsa štiri kolesa, a je res, da takšna nadgradnja v povezavi s samodejnim menjalnikom stane pet tisočakov. Poraba je v času testnih voženj znašala med 6,7 in sedmimi litri na 100 prevoženih kilometrov.
Manj drzna notranjost
Takšen pristop so si pri Mitsubishiju lahko privoščili, kajti na noge so postavili povsem nov avtomobil, zato ne morejo razočarati preteklih kupcev. Morda koga moti ime eclipse, kajti tako se je pred desetletjem imenoval športni kupe, toda zdaj je z dodatkom cross mnogo večji in višji. Njegovi glavni konkurenti so nissan qashqai, seat ateca, renault kadjar, peugeot 3008 in toyota C-HR, kar jasno nakazuje, da bodo morali pri Mitsubishiju pošteno zavihati rokave in se spopasti s številnimi nasprotniki.Kljub temu ljudje precej več časa preživijo v notranjosti avtomobila kot občudujejo njegovo zunanjost. Prav zato ni čudno, da je notranje oblikovanje manj drzno kot zunanje, saj razvojniki niso hoteli v notranjost postaviti preveč različnih elementov, ki bi motili voznikovo pozornost. Armaturna plošča je prečiščena, v ospredju pa je osrednji zaslon na dotik. Celoten sistem se lahko upravlja tudi prek drsne ploščice zraven ročne zavore, ki pa ni povsem praktična, vsaj sprva ne, dokler človek ne dobi pravega občutka.
Njegovi glavni konkurenti so nissan qashqai, seat ateca, renault kadjar, peugeot 3008 in toyota C-HR.
Prostora je dovolj na vse strani, kar velja za obe potniški vrsti. Posebno pohvalo si zaslužijo sedeži, saj je v času testnih voženj skoraj vsak sopotnik kar sam od sebe pohvalil njihovo udobnost, kako dobro objamejo hrbet in zagotavljajo ustrezno oporo pod nogami. Naokoli je tudi dovolj odlagalnih prostorov, zato je potniška kabina naravnost ustvarjena za družinska potepanja. Manj uporaben je prtljažni prostor, saj sprejme vsega 341 litrov.
Na voljo je tudi štirikolesni pogon, toda preizkusili smo model z dvokolesnim pogonom in ročnim šeststopenjskim menjalnikom. Po pokrovom je 1,5-litrski bencinski motor s 163 konjskimi močmi (120 kW), kar je več kot dovolj za potrebe takšnega avtomobila. Zaradi svoje terenske narave se lahko poda tudi na bolj grobe ceste, za še kaj več pa raje izberite pogon na vsa štiri kolesa, a je res, da takšna nadgradnja v povezavi s samodejnim menjalnikom stane pet tisočakov. Poraba je v času testnih voženj znašala med 6,7 in sedmimi litri na 100 prevoženih kilometrov.
Mitsubishi eclipse cross 1.5 2WD intense+
Motor: štirivaljni bencinski
Gibna prostornina: 1499 ccm
Največja moč: 120 kW (163 KM) pri 5500 vrt./min.
Največji navor: 250 Nm pri 1800-4.500 vrt./min.
Pogon: dvokolesni s 6-stopenjskim ročnim menjalnikom
Masa praznega vozila: 1455 kg
Mere (D/Š/V): 4405/1805/1685 mm
Medosna razdalja: 2670 mm
Prostornina prtljažnika: 341 l
Posoda za gorivo: 63 l
Najvišja hitrost: 205 km/h
Pospešek do 100 km/h: 10,3 s
Poraba goriva (EU): 6,6/8,2/5,7 l/100 km
Izpust CO2: 151 g/km
Uradni zastopnik: AC-Mobil d.o.o.
Maloprodajna cena: 26.490/27.917 € testni model
Euro NCAP: pet zvezdic (2017)
Motor: štirivaljni bencinski
Gibna prostornina: 1499 ccm
Največja moč: 120 kW (163 KM) pri 5500 vrt./min.
Največji navor: 250 Nm pri 1800-4.500 vrt./min.
Pogon: dvokolesni s 6-stopenjskim ročnim menjalnikom
Masa praznega vozila: 1455 kg
Mere (D/Š/V): 4405/1805/1685 mm
Medosna razdalja: 2670 mm
Prostornina prtljažnika: 341 l
Posoda za gorivo: 63 l
Najvišja hitrost: 205 km/h
Pospešek do 100 km/h: 10,3 s
Poraba goriva (EU): 6,6/8,2/5,7 l/100 km
Izpust CO2: 151 g/km
Uradni zastopnik: AC-Mobil d.o.o.
Maloprodajna cena: 26.490/27.917 € testni model
Euro NCAP: pet zvezdic (2017)