ČEZ DRN IN STRN

Blatna zabava s štirikolesniki

V Šentvidu pri Stični je potekal Can-Am Adventure 2018, na katerem so udeleženci lahko preizkusili svoje meje in zmogljivosti štirikolesnikov v varnih in nadzorovanih okoliščinah.
Fotografija: S štirikolesnikom se je dalo tudi malce skakati. FOTO: Helena Hupljen
Odpri galerijo
S štirikolesnikom se je dalo tudi malce skakati. FOTO: Helena Hupljen

Ste med onimi, ki vas dvokolesniki ne vlečejo, imate pa radi vožnjo čez drn in strn s ščepcem adrenalina? Prava rešitev so štirikolesniki. Ti so v zadnjih letih pridobili domovinsko pravico tudi v naših logih, saj smo Slovenci spoznali, da utegnejo biti prav uporabni pa tudi na moč zabavni. Del te zabave smo okusili tudi mi in priznati moramo, da je bilo hudo dobro.

Terenska rekreacija

Tudi letos je na motokros poligonu v Šentvidu pri Stični potekal Can-Amov zimski pozdrav, na katerem so udeleženci lahko preizkusili svoje meje in zmogljivosti teh priljubljenih rekreacijskih vozil v varnih in nadzorovanih okoliščinah. Zbralo se je malo manj kot sto štirikolesnikov in bagijev.

Proga je bila zanimiva za vse udeležence. FOTO: Helena Hupljen
Proga je bila zanimiva za vse udeležence. FOTO: Helena Hupljen
Kljub blatu – ali pa prav zato – smo lahko v dolini pod Kalom videli številne nasmejane obraze. Po čaju, kavi in rogljičkih dobrodošlice so se najbolj zagreti odpravili na motokros stezo, ki je dopuščala dinamično vožnjo, drsenje skozi ovinke, najbolj izkušeni pa so navduševali celo s skoki. Dve veliki blatni luži sta poskrbeli za navdušenje med obiskovalci, za peščico najbolj korajžnih, ki so s svojimi štirikolesniki zapeljali skozi blatno vodo, pa sta pomenili izziv, v katerem so morali pokazati, kaj znajo in kaj v resnici zmorejo štirikolesniki​ can-am. V času za kosilo je ob vročem golažu debata tekla le o tem, kje se je kdo peljal, kako daleč je skočil ali kako je premagal ta ali oni klanec. A izzivov za najboljše še ni bilo konec. Najpogumnejši in najbolj izkušeni vozniki so se pomerili v spretnostnem ATV trialu, kjer so zmagovalca določile sekunde in natančnost pri vožnji prek ovir.


Zmagovalci so se veselili daril, ki so jim jih namenili predstavniki podjetja Ski & Sea, ki je v Sloveniji zastopnik za celotno paleto blagovne znamke Can-Am.

Iz blata na asfalt

Izkušenejši so zabredli tudi v globoko vodo. FOTO: Helena Hupljen
Izkušenejši so zabredli tudi v globoko vodo. FOTO: Helena Hupljen
Poleg specialk za blato so poskrbeli tudi za tiste, ki jim bolj leži asfalt, saj je bil premierno predstavljen nov trikolesnik can-am ryker, ki razširja ponudbo trikolesnikov za cesto, ki jih poznamo pod imenom apyder. Vstopni model poganja dvovaljni 600-kubični motor, močnejši različici pa 900-kubični trivaljnik. Razlog za dodatno veselje: oba lahko vozite z izpitom za avto, seveda ob obvezni uporabi zaščitne čelade, in tako izkusite čar motociklizma. Močnejši ryker je na voljo tudi v izvedbi rally, kar pomeni, da so vzmetenje, platišča, podvozje in pnevmatike prilagojene uporabi na neasfaltiranih cestah. Po zasnovi je podoben večjemu modelu spyder, torej konfiguracija koles Y ter obilica varnostne elektronike, ki skrbi za varnost voznika in tudi sopotnika oziroma sopotnice.

Zanimiva cena

Tisto, zaradi česar je ryker še posebno zanimiv, pa je njegova cena. Ta je v primerjavi z modeli spyder precej cenejša in v osnovni različici znaša 9799 evrov. Vsekakor močan argument, ki bi utegnil marsikoga, ki se je že spogledoval s tovrstnim trikolesnikom, dokončno prepričati, sploh ob tem, da je močnejši trivaljni ryker dražji le za dobrega tisočaka in pol. Rykerja je v prodajne salone pospremil bogat nabor opreme, dodatkov, s katerim bodo lahko izpolnjene vse potrebe po udobju, prestižu, videzu in po potrebi tudi skladiščenju. 

Mogoče se je bilo peljati tudi z bagijem. FOTO: Helena Hupljen
Mogoče se je bilo peljati tudi z bagijem. FOTO: Helena Hupljen

Predstavitvene informacije

Komentarji:

Predstavitvene informacije