OBRATI
BMW moto novosti
Slovenska podružnica BMW Motorrad je predstavila nove motocikle; grosupeljski Avtoval je kot prvi v regiji uvedel nov koncept servisne delavnice, pri katerem lastnik spremlja popravilo.
Odpri galerijo
Tipično aprilsko vreme, ki smo mu priča zadnje dni, sicer ni najbolj prijazno za motoriste, a kljub temu je slovenska podružnica BMW Motorrad prve dni meseca izkoristila za uradno predstavitev novosti za letošnjo sezono.
Največ novih modelov je izšlo iz legendarnega Beemvejevega bokserskega dvovaljnika, ki je dal kar pet novih motociklov družine R 1250. Novi bokser je dobil večjo prostornino in moč – namesto prejšnjih 1170 kubikov in največje moči 92 kW ima novi dvovaljnik 1254 kubikov in razvije največjo moč 100 kW. Več je tudi navora.
Novega člana je dobila tudi družina lani predstavljenih motociklov serije F, in sicer avanturističnega F 850 GS adventure, ki ima v primerjavi z osnovnim F 850 GS večjo, 23-litrsko posodo za gorivo in večji, dvostopenjsko nastavljiv vetrobran.
Med novinci je tudi superšportni S 1000 RR, katerega novi litrski vrstni štirivaljnik razvije 152 kilovatov največje moči in ima vgrajeno že omenjeno variabilno krmiljenje ventilov. Seveda je opremljen z večino sodobnih elektronskih pomagal za varnejšo vožnjo, tako v prometu kot na dirkališču.
V sklopu novosti BMW Motorrad je tudi skuter srednjega razreda C 400 GT, ki so ga zasnovali kot potovalni gran turismo. Njegov enovaljnik razvije 25 kilovatov največje moči, ki se prenaša prek brezstopenjskega samodejnega menjalnika CVT. Za varnejšo vožnjo poskrbita serijski zavorni sistem ABS in sistem za nadzor stabilnosti ASC. Pri C 400 GT je serijski tudi pametni ključ.
Slovenske lastnike motociklov BMW bo gotovo prijetno presenetil novi koncept servisne delavnice, ki so ga kot prvi na Slovenskem vpeljali v grosupeljskem družinskem podjetju Avtoval, kjer že več kot dve desetletji skrbijo za bavarske motocikle. Novi pristop k servisiranju motociklov predvideva, da lastnik motorja lahko spremlja popravilo. Direktor BMW Motorrad za Slovenijo Samo Trpin nam je pojasnil, zakaj so se odločili za takšen koncept: »Z novim pristopom želimo, da servis motocikla postane prijetno doživetje in ni kot obisk zobozdravnika.«
Običajni servisni postopek poteka tako, da lastnik odda ključe sprejemniku, podpiše delovni nalog in gre domov ali v bližnjo kavarno, če gre za kratek servisni poseg. Njegov motocikel pa odpeljejo za zaprta vrata delavnice, kamor je vstop nepooblaščenim osebam prepovedan. Po opravljenem servisu pride lastnik plačat storitev in prevzet popravljen motocikel.
Novi koncept delavnice BMW Motorrad pa omogoča lastniku motocikla, da spremlja celotno popravilo. V Avtovalovi novi motociklistični delavnici so štiri servisne postaje, vsaka je opremljena z dvigalom za motocikle in orodji. Za lastnike so predvideli del delavnice, kjer je kotiček za sprostitev in osvežitev, z udobnimi naslonjači in hladilnikom za pijačo. Zaradi varnosti je servisni del ločen s posebno črto. Kot nam je povedal Trpin, je Avtoval med prvimi servisi s to ponudbo v osrednji Evropi.
»Novi koncept servisne delavnice za motocikle, ki ga uvajamo po novih standardih BMW Motorrad, je vsekakor izziv za našo ekipo mehanikov,« pravi direktor Avtovala Anton Valentinčič in nadaljuje: »Delo pri motociklu že samo po sebi ni preprosto in zahteva veliko natančnosti in pazljivosti, ob prisotnosti lastnika pa je pritisk še večji. Ne nazadnje smo doslej delali za zaprtimi vrati in je navzočnost lastnika za nas nekaj novega. Potrebovali bomo nekaj časa, da se bomo navadili. Smo pa po novem konceptu že obravnavali nekaj motociklov in njihovi lastniki so bili nad novim pristopom navdušeni.«
Poleg osmih novih motociklov so novinarjem predstavili še čisto nov koncept servisne delavnice za motocikle, ki ga je kot prvi na Slovenskem uvedel njihov pooblaščeni serviser in trgovec motociklov BMW Avtoval iz Grosuplja.
Prenovljeni bokserji
Največ novih modelov je izšlo iz legendarnega Beemvejevega bokserskega dvovaljnika, ki je dal kar pet novih motociklov družine R 1250. Novi bokser je dobil večjo prostornino in moč – namesto prejšnjih 1170 kubikov in največje moči 92 kW ima novi dvovaljnik 1254 kubikov in razvije največjo moč 100 kW. Več je tudi navora.
Glavna novost agregata pa je novo variabilno krmiljenje ventilov, ki so ga poimenovali BMW shiftcam. Tako so prenovo doživeli obe potovalni enduri, osnovni R 1250 GS in avanturistični R 1250 GS adventure. Novi bokser so dobili še potovalni R 1250 RT, športni potovalnik R 1250 RS in slečeni R 1250.
Avanturist srednjega razreda
Novega člana je dobila tudi družina lani predstavljenih motociklov serije F, in sicer avanturističnega F 850 GS adventure, ki ima v primerjavi z osnovnim F 850 GS večjo, 23-litrsko posodo za gorivo in večji, dvostopenjsko nastavljiv vetrobran.
Serijsko je opremljen s širšimi enduro stopalkami, nastavljivima pedaloma menjalnika in zadnje zavore, zaščito agregata in jeklenimi nosilci prtljage.
Novi superšportnik
Med novinci je tudi superšportni S 1000 RR, katerega novi litrski vrstni štirivaljnik razvije 152 kilovatov največje moči in ima vgrajeno že omenjeno variabilno krmiljenje ventilov. Seveda je opremljen z večino sodobnih elektronskih pomagal za varnejšo vožnjo, tako v prometu kot na dirkališču.
Srednje velik skuter
V sklopu novosti BMW Motorrad je tudi skuter srednjega razreda C 400 GT, ki so ga zasnovali kot potovalni gran turismo. Njegov enovaljnik razvije 25 kilovatov največje moči, ki se prenaša prek brezstopenjskega samodejnega menjalnika CVT. Za varnejšo vožnjo poskrbita serijski zavorni sistem ABS in sistem za nadzor stabilnosti ASC. Pri C 400 GT je serijski tudi pametni ključ.
Do motoristov prijazna delavnica
Slovenske lastnike motociklov BMW bo gotovo prijetno presenetil novi koncept servisne delavnice, ki so ga kot prvi na Slovenskem vpeljali v grosupeljskem družinskem podjetju Avtoval, kjer že več kot dve desetletji skrbijo za bavarske motocikle. Novi pristop k servisiranju motociklov predvideva, da lastnik motorja lahko spremlja popravilo. Direktor BMW Motorrad za Slovenijo Samo Trpin nam je pojasnil, zakaj so se odločili za takšen koncept: »Z novim pristopom želimo, da servis motocikla postane prijetno doživetje in ni kot obisk zobozdravnika.«
152 kW razvije novi superšportni S 1000 RR.
Običajni servisni postopek poteka tako, da lastnik odda ključe sprejemniku, podpiše delovni nalog in gre domov ali v bližnjo kavarno, če gre za kratek servisni poseg. Njegov motocikel pa odpeljejo za zaprta vrata delavnice, kamor je vstop nepooblaščenim osebam prepovedan. Po opravljenem servisu pride lastnik plačat storitev in prevzet popravljen motocikel.
Zdaj spremlja popravilo
Novi koncept delavnice BMW Motorrad pa omogoča lastniku motocikla, da spremlja celotno popravilo. V Avtovalovi novi motociklistični delavnici so štiri servisne postaje, vsaka je opremljena z dvigalom za motocikle in orodji. Za lastnike so predvideli del delavnice, kjer je kotiček za sprostitev in osvežitev, z udobnimi naslonjači in hladilnikom za pijačo. Zaradi varnosti je servisni del ločen s posebno črto. Kot nam je povedal Trpin, je Avtoval med prvimi servisi s to ponudbo v osrednji Evropi.
Novi bokser je dobil večjo prostornino in moč ter novo variabilno krmiljenje ventilov.
»Novi koncept servisne delavnice za motocikle, ki ga uvajamo po novih standardih BMW Motorrad, je vsekakor izziv za našo ekipo mehanikov,« pravi direktor Avtovala Anton Valentinčič in nadaljuje: »Delo pri motociklu že samo po sebi ni preprosto in zahteva veliko natančnosti in pazljivosti, ob prisotnosti lastnika pa je pritisk še večji. Ne nazadnje smo doslej delali za zaprtimi vrati in je navzočnost lastnika za nas nekaj novega. Potrebovali bomo nekaj časa, da se bomo navadili. Smo pa po novem konceptu že obravnavali nekaj motociklov in njihovi lastniki so bili nad novim pristopom navdušeni.«