OBRATI

BMW: odlično zapolnjena tržna niša

BMW X2 xDrive 25e je dodelan in premore prestiž oznake X; priključni hibrid je najboljši za tiste, ki na dan prevozijo okoli 40 km, avtomobil pa doma polnijo čez noč.
Fotografija: Ima bolj kupejevski videz in želi nagovarjati mlajše kupce. FOTOGRAFIJE: Aljaž Vrabec
Odpri galerijo
Ima bolj kupejevski videz in želi nagovarjati mlajše kupce. FOTOGRAFIJE: Aljaž Vrabec

Z oznako X2 bi moral biti večji od X1, a vendar je X2 od X1 za slabih devet centimetrov krajši in približno toliko tudi manjši, imata pa zato isto medosno razdaljo. X2 ima tudi bolj kupejevski videz in želi nagovarjati mlajše kupce. Tudi sicer ne spominja kaj preveč na športne terence.
REZERVA<br />
<br />
Priključnohibridni X2 ima v prtljažniku za 410 litrov prostora.
REZERVA

Priključnohibridni X2 ima v prtljažniku za 410 litrov prostora.

Že sprednja maska je drugačna v primerjavi s terensko družino X, stranski del ima nižje steklene površine, zadnji stebriček je širši, na njem pa je znak BMW. To tržno nišo avtomobilov želijo zapolniti, recimo, tudi pri Audiju s Q2, vendar je BMW posel bolje uspel; X2 je namreč bolj dodelan avtomobil in premore prestiž oznake X.
 

Prostornost


Sedenje je v 4,36 metra dolgem avtomobilu posledično nižje, a zato preglednost ni nič slabša. Zaradi iste medosne razdalje tudi prostornost ni nič manjša kot pri X1, le zadaj bodo vseeno lažje sedeli nižjerasli. Kljub temu je v primerjavi z X1 manjši prtljažnik, v tej priključnohibridni različici pa nekaj prostora vzame tudi baterija pod zadnjimi sedeži, tako ima testni X2 v prtljažniku za 410 litrov prostora.
Po obliki ne spominja preveč na športne terence.
Po obliki ne spominja preveč na športne terence.

Potniška kabina je za poznavalce avtomobilov BMW že prepoznavna, saj ima X2 enake rešitve kot preostali avtomobili tega proizvajalca, še najbolj spet spominja na X1. Logičnost razporeditve vseh stikal je na pravi ravni, manjša pa bi lahko bila prestavna ročica šeststopenjskega samodejnega menjalnika. Ta ima pretvornik navora in omogoča prednji, zadnji ali štirikolesni pogon, odvisno od izbranega načina vožnje. Prednji kolesi sicer poganja bencinski motor, zadnji pa elektromotor.
 

Do 40 km dosega


Pogon je enak, kot smo ga že preizkusili pred kratkim v X1. Zmogljivost litij-ionske baterije je 9,7 kWh, od tega je 8,8 kWh na voljo za električno vožnjo. Če boste baterijo polnili doma, boste potrebovali približno pet ur, na hitrih polnilnicah tri ure. Električne energije je bilo dovolj za približno 37 kilometrov, a je res, da smo ga preizkušali v najbolj mrzlih dneh leta, spomladi ali jeseni bi bil izkoristek gotovo boljši.


Vsekakor je jasno, da je priključni hibrid najboljši za uporabnike, ki vsak dan opravijo okoli štirideset kilometrov vožnje, avtomobil pa lahko doma polnijo čez noč. Če prevozijo več kilometrov, pa jim ni treba iskati električne polnilnice, ker mirno porabljajo bencinsko gorivo.
 

Živahen pogon


Motorni sklop sestavljata 1,5-litrski bencinski motor z močjo 125 konjev (92 kW) in elektromotor z močjo 95 konjev (70 kW), kar skupno nanese zelo spodobnih (sistemskih) 220 konjev (162 kW). Do stotice sicer požene v 6,8 sekunde in doseže hitrost 195 kilometrov na uro, na elektriko pa se lahko najhitreje peljete pri 135 kilometrih na uro.


Skupna poraba v času testnih voženj je znašala nekaj manj od štirih litrov na sto prevoženih kilometrov, samo na bencinsko gorivo pa je bila poraba okoli sedmih litrov.

Predstavitvene informacije

Komentarji:

Predstavitvene informacije