BMW Slovenija predstavil jesenski bavarski trojček
BMW Slovenija je predstavil tretjo generacijo kompaktnega športnega terenca X1 ter osveženo serijo 3 v limuzinski in karavanski obliki. Vstopni model v BMW-jev svet X je zdaj še bolj izstopajoč in prostoren, prvič doslej pa ponuja popolnoma električni pogon, medtem ko serija 3 prinaša še več oblikovne svežine, udobja in luksuza. Oba modela se ponašata z naslednjo stopnjo digitalizacije z velikanskim ukrivljenim zaslonom, ki se razprostira od kokpita do sredinske konzole.
Na novinarski predstavitvi smo imeli priložnost preizkusiti blagi hibrid X1 xdrive23d, limuzinski priključni hibrid 330e xdrive in karavansko različico najmočnejšega dizla z oznako M340d xdrive. Kot je to pri BMW že v navadi, so se vsi trije modeli izkazali z urejeno notranjostjo in odličnimi voznimi lastnostmi, pri čemer pa je seveda izstopal 340-konjski bobneči dizel M340d, ki je še posebno navduševal z odličnimi pospeški, vodljivostjo in lego na cesti.
No, niti priključni hibrid 330e xdrive z 292 KM ni bil od muh, X1 pa je kljub dvestokonjskemu pogonu razveseljeval z ugodno porabo dizla. Vsem trem še kako koristi štirikolesni pogon xdrive, ki je avtomobile držal prilepljene na asfalt kljub slabim razmeram na cesti, saj smo bili med testno vožnjo deležni tako dežja kot snega v okolici Rakitne.
Cene osnovnih modelov obeh serij z najmanjšim motorjem se začno pri dobrih 40 tisočakih. A kot vemo, so cene bavarskih lepotcev z močnejšimi motorji in dodatno opremo opazno višje. Za X1 xdrive23d je treba odšteti od 47.950 evrov dalje, limuzina 330e xdrive nas bo stala najmanj 59.100 evrov, cena karavanskega M340d xdrive pa se začne pri 72.700 evrih.