AVTOMOBILSKI RELIKTI
Bolid težke kategorije
Legendarni 3000 GT VR4 twin-turbo je s privlačno podobo, štirikolesnim pogonom in volanom ter aktivnim aerodinamičnim sistemom pomenil vrh Mitsubishijeve ponudbe 90. let 20. stoletja.
Odpri galerijo
Tehnološko najbolj napreden Mitsubishijev kupe s sedežno zasnovo 2 + 2 je poganjal trilitrski bencinski šestvaljnik z dvema turbopolnilnikoma in 300 KM, ki so jim na določenih tržiščih zaradi zakonskih razlogov pristrigli krila na 210 kW (286 KM). Konjenica je pognala avtomobil do 100 km/h v 5,7 sekunde in do elektronsko omejene najvišje hitrosti 250 km/h. Kdor si je omislil avtomobil brez blokade, je lahko poletel vse do 280 km/h.
Pa ni šlo le za visoke hitrosti. Najmočnejši mitsubishi je izstopal s poplavo tehnične briljantnosti. Poleg štirikolesnega pogona, ki mu je stregel petstopenjski ročni ali štiristopenjski samodejni menjalnik, je bil japonec opremljen s štirikolesnim volanom in sistemom za aktivno uravnavanje aerodinamičnega profila. S tem namenom je sistem elektromotorjev glede na hitrost avtomobila spreminjal naklon in položaj zadnjega in prednjega pomičnega spojlerja. Nič manj avantgardna nista bila za tiste čase elektronska nastavitev trdote blaženja in izpuh s stikalom ter električno pomičnima loputama za izbiro med športno glasnim ali potovalno umirjenim zvokom.
Pa ni šlo le za visoke hitrosti. Najmočnejši mitsubishi je izstopal s poplavo tehnične briljantnosti. Poleg štirikolesnega pogona, ki mu je stregel petstopenjski ročni ali štiristopenjski samodejni menjalnik, je bil japonec opremljen s štirikolesnim volanom in sistemom za aktivno uravnavanje aerodinamičnega profila. S tem namenom je sistem elektromotorjev glede na hitrost avtomobila spreminjal naklon in položaj zadnjega in prednjega pomičnega spojlerja. Nič manj avantgardna nista bila za tiste čase elektronska nastavitev trdote blaženja in izpuh s stikalom ter električno pomičnima loputama za izbiro med športno glasnim ali potovalno umirjenim zvokom.