OBRATI
Cactus bode bolj nežno
Cactus je bil v zadnjih letih eden najbolj domiselnih modelov francoske znamke Citroën: z njim so si znova drznili pripraviti avtomobil, ki je francosko drugačen, če hočete, odbit.
Odpri galerijo
Zdaj so ga pripravili v prenovljeni izdaji, pri kateri so osnovne oblikovne smernice ostale, vendarle pa so nekatere poteze, recimo jim bodice, malce manj ostre, z željo po nagovarjanju širše publike.
Cactus letnik 2018 torej ni zanemaril poslanstva predhodnika, katerega zunanja podoba pomeni evolucijo, ki pa je le šla v smeri omilitve. Če ga boste spredaj še naprej takoj opazili po stisnjenem pasu dnevnih luči s svetlečimi diodami, pa je doslej najbolj znana plastična zaščita karoserije airbump po vratih spuščena nižje, ta oblikovni element je zmanjšan, avtomobil nima več prej izstopajočih strešnih nosilcev. Oblika sprednje maske ter zadnji spojler in bolj vzdolžne luči ga delajo širšega na pogled.
Če je bil to prej povsem nišni avtomobil, ima poslej nekoliko drugačno vlogo, saj novi C4 cactus hkrati nadomešča dosedanji model C4, ki ga ni več v ponudbi. Od njega je malce krajši (za 16 cm), saj v dolžino meri 417 cm. Dandanes novi avtomobili prihajajo s krajšimi previsi spredaj in zadaj, tudi s cactusom je tako, vse skupaj pa pomeni boljši izkoristek notranjega prostora.
V notranjosti nas pričaka znano okolje, tu so prepoznavne poteze, kot so zelo široka sprednja sedeža, ki sta lahko ob doplačilu še posebno udobna, pa ročaji na vratih v obliki pasu ter domiselno oblikovan predalnik pred sovoznikom. Zadaj se šipe vrat, v zelo varčnem slogu, odpirajo s kljukico. Pravijo, da so v slogu znamke veliko poudarka namenili večjemu udobju, ima boljšo zvočno zaščito, opcijski hidravlični dročniki pa omogočajo bolj prilagodljivo delovanje blaženja in vzmetenja.
Pri motorni tehniki ni revolucije in se opira na znane koncernske pogonske rešitve. Verjetno najbolj pogosta izbira bo trivaljni bencinski motor prostornine 1,2 litra, ki se je že precej izkazal v drugih manjših modelih znamk Citroën in Peugeot in je dosegljiv v različicah z močjo 60 kW (82 KM), 81 kW (110 KM) in 95 kW (130 KM). Čeravno dizel ni ime dneva, pa bo v novem cactusu dosegljiv tudi štirivaljni blue HDi z močjo 73 kw (100 KM).
Cactus letnik 2018 torej ni zanemaril poslanstva predhodnika, katerega zunanja podoba pomeni evolucijo, ki pa je le šla v smeri omilitve. Če ga boste spredaj še naprej takoj opazili po stisnjenem pasu dnevnih luči s svetlečimi diodami, pa je doslej najbolj znana plastična zaščita karoserije airbump po vratih spuščena nižje, ta oblikovni element je zmanjšan, avtomobil nima več prej izstopajočih strešnih nosilcev. Oblika sprednje maske ter zadnji spojler in bolj vzdolžne luči ga delajo širšega na pogled.
Če je bil to prej povsem nišni avtomobil, ima poslej nekoliko drugačno vlogo, saj novi C4 cactus hkrati nadomešča dosedanji model C4, ki ga ni več v ponudbi. Od njega je malce krajši (za 16 cm), saj v dolžino meri 417 cm. Dandanes novi avtomobili prihajajo s krajšimi previsi spredaj in zadaj, tudi s cactusom je tako, vse skupaj pa pomeni boljši izkoristek notranjega prostora.
V notranjosti nas pričaka znano okolje, tu so prepoznavne poteze, kot so zelo široka sprednja sedeža, ki sta lahko ob doplačilu še posebno udobna, pa ročaji na vratih v obliki pasu ter domiselno oblikovan predalnik pred sovoznikom. Zadaj se šipe vrat, v zelo varčnem slogu, odpirajo s kljukico. Pravijo, da so v slogu znamke veliko poudarka namenili večjemu udobju, ima boljšo zvočno zaščito, opcijski hidravlični dročniki pa omogočajo bolj prilagodljivo delovanje blaženja in vzmetenja.
Pri motorni tehniki ni revolucije in se opira na znane koncernske pogonske rešitve. Verjetno najbolj pogosta izbira bo trivaljni bencinski motor prostornine 1,2 litra, ki se je že precej izkazal v drugih manjših modelih znamk Citroën in Peugeot in je dosegljiv v različicah z močjo 60 kW (82 KM), 81 kW (110 KM) in 95 kW (130 KM). Čeravno dizel ni ime dneva, pa bo v novem cactusu dosegljiv tudi štirivaljni blue HDi z močjo 73 kw (100 KM).