TEST
Čistokrvni mini in še več
Model countryman JCW all4 je največji mini, kar jih lahko kupite; krasita ga še najmanj dva vabljiva pridevnika – je tudi najhitrejši in najmočnejši mini doslej.
Odpri galerijo
Countryman je tisti mini, ki naj bi znotraj svoje hiše skrbel za kupce, ki so podlegli evforiji suvov. Višje sedenje, boljši pogled na cesto in dogajanjem, več prostora v vse smeri … Bo kar držalo. Od običajnega minija je višji za dober decimeter, daljši pa za slabe tri. S serijsko opremo JCW dobite bogato založen avtomobil, dodatna oprema pa je brezkompromisna, od posebne zunanje grafične podobe, 19-palčnih koles, dvojne panoramske strehe, hi-fi ozvočenja znamke Harman Kardon, športnih sedežev in podvozja do 225 kW oziroma 306 konjev. Za serijsko opremljenega boste odšteli nekaj več kot 48 evrskih tisočakov, testni pa je z vso dodatno opremo dosegel skoraj 60.000 evrov.
Merilnika sta dva, manjši pred voznikom, ki ima preveč funkcij in možnosti vnosov in je premajhen. Večji je na sredinski konzoli in je skupaj z zgornjo in spodnjo vrsto stikal podoben letalskemu instrumentu, prek njega dostopamo do vseh možnih nastavitev avta. V pomoč mu je vnosna tipkovnica med prednjima sedežema, ki dobro funkcionira. Pod merilnikom je lepo oblikovana ročica 8-stopenjskega samodejnega menjalnika. Zahteva nekaj privajanja, ker se premika le minimalno, mogoče pa jo je postaviti v način za ročno pretikanje, ki je možno tudi z ročicami pri volanskem obroču.
Na trgu obstajajo večji avtomobili za manj denarja. Če pa želite izstopati že po obliki, uživati v natančnem krmilnem sistemu, športnem menjalniku in posebni opremi, ki tega minija naredijo edinstvenega, hkrati pa dodati nekaj več družinske uporabnosti, potem se le ozrite za countrymanom.
Dobra ergonomija
Že ko odpremo vrata, je jasno, da je nekaj posebnega. Namesto plastike so povsod mehke obloge, kombinirane s katerim žlahtnim materialom ali svetlobnim led- trakom, katerega barvo lahko nastavljamo. Sedeži so naravnost odlični, z integriranimi vzglavniki in možnostjo podaljšanja sedalnega dela. Vse nastavitve so mehanske, tu ni elektrike, kar pozdravljam. Počutje je pristno, skoraj dirkaško, a tudi na daljših potovanjih ni utrujajoče. Volanski obroč je imeniten, ravno prav debel in oblikovan ter primerne velikosti.
306 konjskih moči razvije turbobencinski štirivaljnik.
Merilnika sta dva, manjši pred voznikom, ki ima preveč funkcij in možnosti vnosov in je premajhen. Večji je na sredinski konzoli in je skupaj z zgornjo in spodnjo vrsto stikal podoben letalskemu instrumentu, prek njega dostopamo do vseh možnih nastavitev avta. V pomoč mu je vnosna tipkovnica med prednjima sedežema, ki dobro funkcionira. Pod merilnikom je lepo oblikovana ročica 8-stopenjskega samodejnega menjalnika. Zahteva nekaj privajanja, ker se premika le minimalno, mogoče pa jo je postaviti v način za ročno pretikanje, ki je možno tudi z ročicami pri volanskem obroču.
Zadovoljiva prostornost
Na zadnji klopi se prav tako sedi zelo dobro; kljub dvojni panoramski strehi se tudi višjerasli ne bodo pritoževali. Odlagalnih prostorov je dovolj, poleg tega je naslonjalo za roko med prvo vrsto sedežev opremljeno z zavarovanim držalom za brezžično polnjenje mobilnega telefona. Tako spredaj kot zadaj so polnilne usb-reže, tudi v najnovejši različici usb c. Zadnje naslonjalo je pomično po dolžini in deljivo v najbolj idealnem razmerju 40-20-40. Prtljažnik je lepo obdelan, z višinsko pregrado in v osnovi velik 450 litrov.
Štirivaljnik s kompromisi
Srce avta je vrhunski izdelek iz hiše BMW, lastnika znamke Mini, in sicer bencinski štirivaljnik z dvema litroma delovne prostornine in dvema turbinama. Samo v tej različici, ki je posvečena Johnu Cooperju, razvije 225 kW oziroma 306 KM, ki nekaj čez 1,6 tone težko vozilo do stotice potisne v dobrih petih sekundah. Motor se izkaže povsod, po mestu je kultiviran, zunaj mesta se ga da peljati gosposko, po avtocesti pa, kakor si zaželite. Lahko ste daleč spredaj pred vsemi ali v koloni. V pomoč mu je elektronika, ki ga odlično kroti, sploh pri žeji. V programu green je bila kombinirana poraba 8 l/100 km, kar je najbližje uradnemu podatku, kar mi je uspelo izmeriti doslej. Pohvalno.Glede na športne gene avtomobila bi pričakoval tudi zelo športno podvozje. To je športno čvrsto, a še vedno udobno, da je kos slabim slovenskim cestam. Na splošno podvozje zelo lepo sodeluje z motorjem in celotnim avtomobilom.
Na trgu obstajajo večji avtomobili za manj denarja. Če pa želite izstopati že po obliki, uživati v natančnem krmilnem sistemu, športnem menjalniku in posebni opremi, ki tega minija naredijo edinstvenega, hkrati pa dodati nekaj več družinske uporabnosti, potem se le ozrite za countrymanom.
Mini countryman john cooper works all4
Mini countryman john cooper works all4
Motor: štirivaljni bencinski motor z dvema turbinama
Gibna prostornina: 1998 cm3
Največja moč: 225 kW (306 KM) pri 5000–6000 vrt./min
Največji navor: 449 Nm pri 1450–4500 vrt./min
Pogon: na vsa kolesa, 8-stopenjski samodejni menjalnik
Masa praznega vozila: 1630 kg
Mere (D/Š/V): 4299/1822/1557 mm
Medosna razdalja: 2670 mm
Prostornina prtljažnika: 450–1390 l
Posoda za gorivo: 51 l (z doplačilom povečljiv)
Najvišja hitrost: 250 km/h (elektronsko omejena)
Pospešek do 100 km/h: 5,1 s
Poraba goriva: 8,1 l/100 km
Izpust CO2: 184 g/km
Uradni zastopnik: BMW Slovenija
Maloprodajna cena: 48.650 evrov
Euro NCAP: *****
Mini countryman john cooper works all4
Motor: štirivaljni bencinski motor z dvema turbinama
Gibna prostornina: 1998 cm3
Največja moč: 225 kW (306 KM) pri 5000–6000 vrt./min
Največji navor: 449 Nm pri 1450–4500 vrt./min
Pogon: na vsa kolesa, 8-stopenjski samodejni menjalnik
Masa praznega vozila: 1630 kg
Mere (D/Š/V): 4299/1822/1557 mm
Medosna razdalja: 2670 mm
Prostornina prtljažnika: 450–1390 l
Posoda za gorivo: 51 l (z doplačilom povečljiv)
Najvišja hitrost: 250 km/h (elektronsko omejena)
Pospešek do 100 km/h: 5,1 s
Poraba goriva: 8,1 l/100 km
Izpust CO2: 184 g/km
Uradni zastopnik: BMW Slovenija
Maloprodajna cena: 48.650 evrov
Euro NCAP: *****