OBRATI
Cvetoči trg malih suvov
Skupina Hyundai Kia Automotive razmišlja o novih mini suvih in križancih za evropski trg, povpraševanje in prodaja namreč še vedno krepko rasteta.
Odpri galerijo
Hyundai in Kia razmišljata o tem, da bi evropskim kupcem ponudila vstopni suv, s katerim bi ustregla povpraševanju po malih križancih, v katerih se visoko sedi, v s prometom preobremenjenih evropskih mestih.
Če bo vodstvo skupine Hyundai Kia Automotive potrdilo načrt, bosta južnokorejska proizvajalca kupcem ponudila vsak svojega križanca, ki bosta cenovno postavljena pod hyundai kono in kio stonic, doslej najmanjša suva iz njune ponudbe.
Pri Kii že preverjajo, ali bi lahko na evropski trg poslali katerega od svojih kompaktnih suvov, ki so trenutno prisotni na kitajskem in indijskem trgu. Kakor je povedal šef Kijinega evropskega oddelka Emilio Herrera, naj bi šlo za »križanca, manjšega od stonica, čeprav trdnega načrta še nimamo«.
Hyundai ima podobne načrte, saj se povpraševanje po običajnih malih avtomobilih zmanjšuje na račun povečanega povpraševanja po mini suvih in križancih, je povedal Thomas Schmid, vodja evropskega Hyundaija. Namignil pa je, da ne bodo uporabili platforme malega suva, ki ga bodo letos predstaviti za indijski trg in ki temelji na konceptu carlino.
Pri Hyundaiju se bolj ogrevajo za križanca kakor športnega terenca, kar med drugim pomeni, da ne bo imel štirikolesnega pogona. »V tem segmentu nihče ne potrebuje štirikolesnega pogona,« poudarja Schmid. Mimogrede, kona je na voljo s pogonom na vsa štiri kolesa, stonic pa ne.
V Evropi je trenutno le eno vozilo, ki ustreza klasifikaciji mini suva, in sicer suzuki jimny, ki v dolžino meri le 3650 milimetrov, poudarja Felipe Muñoz iz analitske družbe Jato Dynamics. Po njegovih besedah bi se lahko v Evropi razvil nov segment suvov in križancev, krajših od štirih metrov, ki bodo prevzeli kupce dosedanjih malih avtomobilov, kakršna sta hyundai i10 in kia picanto.
Tudi drugi proizvajalci avtomobilov razmišljajo o novih modelih mini suvov za prebivalce urbanih območij. Skupina Fiat Chrysler oziroma njena terenska blagovna znamka Jeep namerava do leta 2022 predstaviti t. i. mini džip, ki bo še manjši od malega suva renegade. Malčka naj bi izdelovali v Italiji in prodajali po vsem svetu. Pri Jeepu ga opisujejo kot urbano terensko vozilo (urban utility vehicle).
Hyundai namerava v drugi polovici leta v ZDA začeti prodajati križanca, ki bo manjši od kone. Vozilo, ki je nosilo delovno ime QX, zdaj pa naj bi ga poimenovali styx, naj bi se predstavilo na newyorškem avtosalonu v drugi polovici aprila.
Felipe Muñoz je prepričan, da bodo novi mini suvi prevzeli del trga malih hatchbackov, podobno kot se sedanji kompaktni suvi zažirajo v trg kompaktnih avtomobilov. Prodaja malih suvov in križancev je po podatkih Jato Dynamics v prvih devetih mesecih minulega leta v Evropi zrasla za 37 odstotkov, in sicer na 1,45 milijona prodanih vozil, pri čemer pa niso upoštevani premijski kompaktni suvi, kakršna sta mini countryman in audi Q2. Prodaja kompaktnih suvov je v istem obdobju zrasla za 20 odstotkov, predvsem na račun rastočega števila novih modelov na trgu.
Če bo vodstvo skupine Hyundai Kia Automotive potrdilo načrt, bosta južnokorejska proizvajalca kupcem ponudila vsak svojega križanca, ki bosta cenovno postavljena pod hyundai kono in kio stonic, doslej najmanjša suva iz njune ponudbe.
Križanec pred suvom
Pri Kii že preverjajo, ali bi lahko na evropski trg poslali katerega od svojih kompaktnih suvov, ki so trenutno prisotni na kitajskem in indijskem trgu. Kakor je povedal šef Kijinega evropskega oddelka Emilio Herrera, naj bi šlo za »križanca, manjšega od stonica, čeprav trdnega načrta še nimamo«.
Hyundai ima podobne načrte, saj se povpraševanje po običajnih malih avtomobilih zmanjšuje na račun povečanega povpraševanja po mini suvih in križancih, je povedal Thomas Schmid, vodja evropskega Hyundaija. Namignil pa je, da ne bodo uporabili platforme malega suva, ki ga bodo letos predstaviti za indijski trg in ki temelji na konceptu carlino.
Pri Hyundaiju se bolj ogrevajo za križanca kakor športnega terenca, kar med drugim pomeni, da ne bo imel štirikolesnega pogona. »V tem segmentu nihče ne potrebuje štirikolesnega pogona,« poudarja Schmid. Mimogrede, kona je na voljo s pogonom na vsa štiri kolesa, stonic pa ne.
Novi segment
V Evropi je trenutno le eno vozilo, ki ustreza klasifikaciji mini suva, in sicer suzuki jimny, ki v dolžino meri le 3650 milimetrov, poudarja Felipe Muñoz iz analitske družbe Jato Dynamics. Po njegovih besedah bi se lahko v Evropi razvil nov segment suvov in križancev, krajših od štirih metrov, ki bodo prevzeli kupce dosedanjih malih avtomobilov, kakršna sta hyundai i10 in kia picanto.
Prihajajo mini suvi in križanci, krajši od štirih metrov.
Tudi drugi proizvajalci avtomobilov razmišljajo o novih modelih mini suvov za prebivalce urbanih območij. Skupina Fiat Chrysler oziroma njena terenska blagovna znamka Jeep namerava do leta 2022 predstaviti t. i. mini džip, ki bo še manjši od malega suva renegade. Malčka naj bi izdelovali v Italiji in prodajali po vsem svetu. Pri Jeepu ga opisujejo kot urbano terensko vozilo (urban utility vehicle).
1,45
milijona malih suvov so prodali v prvih devetih mesecih 2018.
milijona malih suvov so prodali v prvih devetih mesecih 2018.
Hyundai namerava v drugi polovici leta v ZDA začeti prodajati križanca, ki bo manjši od kone. Vozilo, ki je nosilo delovno ime QX, zdaj pa naj bi ga poimenovali styx, naj bi se predstavilo na newyorškem avtosalonu v drugi polovici aprila.
Rastoča prodaja
Felipe Muñoz je prepričan, da bodo novi mini suvi prevzeli del trga malih hatchbackov, podobno kot se sedanji kompaktni suvi zažirajo v trg kompaktnih avtomobilov. Prodaja malih suvov in križancev je po podatkih Jato Dynamics v prvih devetih mesecih minulega leta v Evropi zrasla za 37 odstotkov, in sicer na 1,45 milijona prodanih vozil, pri čemer pa niso upoštevani premijski kompaktni suvi, kakršna sta mini countryman in audi Q2. Prodaja kompaktnih suvov je v istem obdobju zrasla za 20 odstotkov, predvsem na račun rastočega števila novih modelov na trgu.