Dacia pospešuje
Na trgu, ki je bil tudi lani na udaru covida-19 in pomanjkanja čipov, je Dacia povečala obseg prodaje za 3,1 odstotka na 537.095 vozil, njen tržni delež pa je zrasel za 0,1 odstotne točke na 3,5 odstotka.
Uspeh pri romunski Dacii, ki že desetletja spada pod francoski Renault, pripisujejo zanimanju fizičnih kupcev za novo generacijo sanderov in dusterjev. Dacia je lani po prodaji osebnih avtomobilov končnim kupcem v Evropi dosegla 6,2-odstotni tržni delež in se uvrstila med najuspešnejše znamke v segmentu prodaje.
V letu 2021 je prodala 226.825 sanderov in 186.001 dusterja. Duster je tako presegel skupno prodajo dveh milijonov primerkov od prihoda na trg leta 2010.
Niti popolnoma električni dacii spring ni šlo slabo: od lanske pomladi so prodali 27.876 vozil in dobili še več kot 46.000 naročil. Dacie so se dobro prodajale tudi pri nas, še posebno nova družina modelov sandero in sandero stepway. Pri prodaji fizičnim kupcem sandero v Sloveniji po podatkih Dacie zaostaja le za Renaultovim cliom.
Povpraševanje po dusterju se je po prenovi v drugi polovici leta kar podvojilo. Velike načrte imajo tudi z električno dacio spring in s prihajajočim joggerjem, družinskim avtomobilom z do sedmimi sedeži.