Direktor za hibride pri Renaultu: hibridi bodo še dolgo z nami
Eric Peccoud je projektni direktor za hibride pri Renaultu. To je široko področje, a zanimalo nas je, zakaj so se pri novem modelu austral odločili le za nekatere izvedbe, za druge pa ne. Kakor je pojasnil, so različne analize pokazale, da je samopolnilni hibrid za Renault najbolj primerna oblika hibridnega pogona, če želijo množični izdelek.
»Priključni hibrid ni rešitev na gosto naseljenem območju, je veliko bolj primeren za ljudi, ki živijo zunaj zgoščenih naselij in imajo možnost zunanjega električnega priključka ali lasten vir električne energije. To so tudi veliko težja in dražja vozila.«
Vsak koncept ima svoje pluse in minuse. Poleg tega jim skupna platforma omogoča, da se v prihodnosti lahko lotijo proizvodnje priključnega hibrida v segmentu, v katerem je austral.
Hibridna vozila bodo še dolgo z nami, je prepričan Peccoud. »Samo električni pogon ima nekaj pomanjkljivosti, ki jih nekateri težko sprejmejo, to so na primer cena avtomobila, dostopnost polnilnic in čas, da se baterije napolnijo. Hibrid ima ravno zato veliko prednosti in seveda tudi kakšno pomanjkljivost. Menim pa, da se jih da še razvijati in da lahko zelo pripomorejo k prehodu na zeleno energijo. Zdaj so vedno bolj učinkoviti, uporabni, marsikoga prepričajo, in to je njihov potencial,« je dejal.