OBRATI
Dirkalne ambicije, tudi v dirkanju s tovornjaki
Goodyear je že petnajsto leto edini dobavitelj pnevmatik za evropsko prvenstvo FIA v dirkanju s tovornjaki, vrača se tudi na avtomobilsko vzdržljivostno svetovno prvenstvo WEC.
Odpri galerijo
V španski Jarami se je nedavno končalo letošnje evropsko prvenstvo FIA v dirkanju s tovornjaki. Lovorika najboljšega je pripadla zdaj že šestkratnemu svetovnemu prvaku Jochenu Hahnu, ki je tekmoval z dirkalnim tovornjakom Iveco; Hahn je sicer dominiral skozi celotno sezono, saj je zmagal na kar sedmih preizkušnjah od osmih.
Goodyear je na prvenstvu že petnajsto leto zapored odigral ključno vlogo, saj je kot edini dobavitelj s pnevmatikami opremil vsa sodelujoča vozila. Njegove tovorne dirkalne pnevmatike so spet dokazale, da so kos najtežjim razmeram v visoko konkurenčnem dirkalnem okolju. In delček dirkaške tehnologije je na voljo tudi navadnim tovornjakarjem, saj se s podobno karkaso kot namensko razvite dirkalne pnevmatike lahko pohvalijo Goodyearove tovorne pnevmatike za uporabo na evropskih cestah.
To pa ni Goodyearov edini uspeh v dirkaškem svetu, ameriški proizvajalec pnevmatik se je namreč po trinajstletnem predahu vrnil v mednarodni svet dirkanja s športnimi avtomobili. Njihove najnovejše dirkalne pnevmatike, ki so prestale 12.000 kilometrov testiranj na sedmih dirkališčih po svetu, so ognjeni krst doživele v britanskem Silverstonu, kjer je potekala otvoritvena preizkušnja vzdržljivostnega svetovnega prvenstva FIA World Endurance Championship (WEC).
Z njimi so v razredu prototipnih avtomobilov LMP2 dirkale tri ekipe ter z doseženimi rezultati napovedale oster boj za najvišja mesta v sezoni 2019/20. V kategoriji LMP2 vlada izjemna konkurenca, in to ne le med dirkalnimi ekipami, ampak tudi med proizvajalci pnevmatik, saj gre za edini letošnji razred z odprto konkurenco pnevmatik.
Za začetek sezone, ki obsega osem vzdržljivostnih preizkušenj in se končajo s slovito dirko 24 ur Le Mansa, je Goodyear razvil štiri nove dirkalne pnevmatike. Ker na dirkah, ki trajajo od 4 do 24 ur, vladajo zelo zahtevne in spremenljive razmere, so se pri zasnovi pnevmatik osredotočili tako na vsestranskost kot vrhunsko zmogljivost.
Za njihove pnevmatike so se odločile ekipe Jackie Chan DC Racing, Jota Sport in High Class Racing ter preizkušnjo v Silverstonu po tesnem boju v nepredvidljivih vremenskih razmerah končale na četrtem, petem in sedmem mestu. Dirko je zaznamoval hiter tempo, saj so bili doseženi časi na krog za več kot tri sekunde krajši kot lani.
Goodyear je na prvenstvu že petnajsto leto zapored odigral ključno vlogo, saj je kot edini dobavitelj s pnevmatikami opremil vsa sodelujoča vozila. Njegove tovorne dirkalne pnevmatike so spet dokazale, da so kos najtežjim razmeram v visoko konkurenčnem dirkalnem okolju. In delček dirkaške tehnologije je na voljo tudi navadnim tovornjakarjem, saj se s podobno karkaso kot namensko razvite dirkalne pnevmatike lahko pohvalijo Goodyearove tovorne pnevmatike za uporabo na evropskih cestah.
Ognjeni krst WEC
To pa ni Goodyearov edini uspeh v dirkaškem svetu, ameriški proizvajalec pnevmatik se je namreč po trinajstletnem predahu vrnil v mednarodni svet dirkanja s športnimi avtomobili. Njihove najnovejše dirkalne pnevmatike, ki so prestale 12.000 kilometrov testiranj na sedmih dirkališčih po svetu, so ognjeni krst doživele v britanskem Silverstonu, kjer je potekala otvoritvena preizkušnja vzdržljivostnega svetovnega prvenstva FIA World Endurance Championship (WEC).
15
let je Goodyear edini dobavitelj gum na evropskih dirkah FIA s tovornjaki.
let je Goodyear edini dobavitelj gum na evropskih dirkah FIA s tovornjaki.
Z njimi so v razredu prototipnih avtomobilov LMP2 dirkale tri ekipe ter z doseženimi rezultati napovedale oster boj za najvišja mesta v sezoni 2019/20. V kategoriji LMP2 vlada izjemna konkurenca, in to ne le med dirkalnimi ekipami, ampak tudi med proizvajalci pnevmatik, saj gre za edini letošnji razred z odprto konkurenco pnevmatik.
Za začetek sezone, ki obsega osem vzdržljivostnih preizkušenj in se končajo s slovito dirko 24 ur Le Mansa, je Goodyear razvil štiri nove dirkalne pnevmatike. Ker na dirkah, ki trajajo od 4 do 24 ur, vladajo zelo zahtevne in spremenljive razmere, so se pri zasnovi pnevmatik osredotočili tako na vsestranskost kot vrhunsko zmogljivost.
Kategorije WECVzdržljivostno svetovno prvenstvo (WEC) ima štiri kategorije: prototipni kategoriji LMP1 in LMP2 (LMP pomeni Le Mans Prototype) ter kategoriji GTE Pro za profesionalne ekipe in GTE Am za amaterje.
Za njihove pnevmatike so se odločile ekipe Jackie Chan DC Racing, Jota Sport in High Class Racing ter preizkušnjo v Silverstonu po tesnem boju v nepredvidljivih vremenskih razmerah končale na četrtem, petem in sedmem mestu. Dirko je zaznamoval hiter tempo, saj so bili doseženi časi na krog za več kot tri sekunde krajši kot lani.
Predstavitvene informacije
Komentarji:
15:15
Sedem zakonov obilja