MOTOSALON
Dnevi grmenja v Milanu, paša za oči
Na največjem motosalonu v Evropi je razstavljajo več kot 1800 blagovnih znamk; evropski in azijski proizvajalci so pokazali prototipe in novosti, kozmetične popravke ter e-motocikle.
Odpri galerijo
Milanski salon je največji salon motociklov in motociklistične opreme v Evropi. Razstavljalo je več kot 1800 blagovnih znamk iz 43 držav. Sejemska novost je bila možnost preizkusa različnih električnih koles.
Pri Ducatiju je veliko zanimanja strokovne javnosti požel prototip iz njihove uspešne podznamke Scrambler. Gre za enduro motocikel desert X, ki bo nared za sezono 2021/22, najprej v izvedenki s 1100 kubičnimi centimetri. Preostali evropski proizvajalci (KTM, Husqvarna, Triumph, MV Agusta, skupina Piaggio) so pokazali obstoječe modele, ki so jim namenili blažjo kozmetično prenovo.
Kawasaki je imel veliko novosti. Evropsko predstavitev so doživeli njegov retro cestni klasik W800 (773 cm3, 52 KM), športni cestni ninja 650 (649 cm3 in 68 KM) in H2 – hiperšportni cestni motocikel (998 cm3 in kar 310 KM). Svetovni javnosti je bil prvič pokazan Kawasaki Z900 (948 cm3, 125 KM).
Suzuki je ponosno razkril novega V-stroma 1050. Na voljo bo v treh stopnjah opreme – 1050, XT in XT adventure. Nov 1037-kubični dvovaljni motor ima 106 konjskih moči. Luči so serijske v led-tehnologiji, kvadratni sprednji žaromet pa so si sposodili pri novi katani. Namesto klasičnega merilnika tudi tu kraljuje velik tft-zaslon.
Yamaha je pripravila dve pravi novosti: prenovila je model tracer 700, ki zaradi sprednje dvojne led-luči spominja na ducatije. Motor ima 698 kubičnih centimetrov, razvije največjo moč 72 konjev in ima certifikat euro 5. Nov je tudi športni skuter T max 560 (562 cm3 in 46 KM) z zajetnim seznamom opreme in elektronike.
Slovenske barve je zastopalo podjetje Akrapovič, ki je bilo lepo predstavljeno v osrednjem delu salona, kjer smo lahko videli zmagovalne dirkalne motorje iz različnih kategorij, ki brnijo z njihovimi izpuhi. Opazili smo tudi podjetje Mitas (nekoč Sava), ki svoje izdelke širi v vse kategorije dvo- in trokoles. Letos so program pnevmatik razširili še na ponudbo za e-kolesa. Jan Jolič Lieven
Novosti iz Evrope
Največ je pokazal nemški BMW, ki je po uspešni in dobro sprejeti cestno-terenski seriji F (F750/F850 GS) razkril cestno potovalno različico z oznako F 900 R in XR. Agregat je 895-kubični dvovaljnik v dveh različicah z močjo 70 kW (95 KM) ali 77 kW (105 KM). Serijske so led-luči in tft-zaslon, veliko opreme bo za doplačilo. Osnovni model naj bi v Italiji stal malce manj kot devet evrskih tisočakov.310 KM razvije hiperšportni kawasaki H2.
Pri Ducatiju je veliko zanimanja strokovne javnosti požel prototip iz njihove uspešne podznamke Scrambler. Gre za enduro motocikel desert X, ki bo nared za sezono 2021/22, najprej v izvedenki s 1100 kubičnimi centimetri. Preostali evropski proizvajalci (KTM, Husqvarna, Triumph, MV Agusta, skupina Piaggio) so pokazali obstoječe modele, ki so jim namenili blažjo kozmetično prenovo.
Japonska ofenziva
Honda je predstavila novo africo twin, ki je zdaj močnejša, njen pogonski agregat ima 1084 cm3 in razvije okroglih 100 konjev. Novinka je lažja, z boljšim navorom, njena različica adventure sports pa ima možnost elektronskega nadzora vzmetenja. Vse različice imajo led-luči ter velik tft-zaslon, ki podpira povezavo s storitvama apple car play in android auto. Da, tukaj je Honda prva.
Kawasaki je imel veliko novosti. Evropsko predstavitev so doživeli njegov retro cestni klasik W800 (773 cm3, 52 KM), športni cestni ninja 650 (649 cm3 in 68 KM) in H2 – hiperšportni cestni motocikel (998 cm3 in kar 310 KM). Svetovni javnosti je bil prvič pokazan Kawasaki Z900 (948 cm3, 125 KM).
Suzuki je ponosno razkril novega V-stroma 1050. Na voljo bo v treh stopnjah opreme – 1050, XT in XT adventure. Nov 1037-kubični dvovaljni motor ima 106 konjskih moči. Luči so serijske v led-tehnologiji, kvadratni sprednji žaromet pa so si sposodili pri novi katani. Namesto klasičnega merilnika tudi tu kraljuje velik tft-zaslon.
Yamaha je pripravila dve pravi novosti: prenovila je model tracer 700, ki zaradi sprednje dvojne led-luči spominja na ducatije. Motor ima 698 kubičnih centimetrov, razvije največjo moč 72 konjev in ima certifikat euro 5. Nov je tudi športni skuter T max 560 (562 cm3 in 46 KM) z zajetnim seznamom opreme in elektronike.
Od Američanov do Akrapoviča
Harley Davidson je že lani predstavil električni motocikel livewire, letos pa so samo malce prenovili modelsko paleto. Tajvanski Kymco je predstavil električni motocikel revONEX s podatkom, da do stotice pospeši v 3,9 sekunde in da je končna hitrost okoli 200 km/h. Impresivno! Velikan med proizvajalci skuterjev Sym je v Milanu predstavil tri novince: maxsym 400i E5, symphony in fiddle. Vsi trije bi znali biti zanimivi tudi za slovensko tržišče.
Slovenske barve je zastopalo podjetje Akrapovič, ki je bilo lepo predstavljeno v osrednjem delu salona, kjer smo lahko videli zmagovalne dirkalne motorje iz različnih kategorij, ki brnijo z njihovimi izpuhi. Opazili smo tudi podjetje Mitas (nekoč Sava), ki svoje izdelke širi v vse kategorije dvo- in trokoles. Letos so program pnevmatik razširili še na ponudbo za e-kolesa. Jan Jolič Lieven
Predstavitvene informacije
Komentarji:
20:47
Gospodarstvo razpada, ljudje jezni, cene bodo le rasle! To je scenarij za veliko evropsko državo
20:28
Morilec direktorja zavarovalnice soočen z obtožbami umora in terorizma, javnost na njegovi strani
19:52
Najbolj nevarno potovanje na svetu! Meja med kontinenti, ki jo premagajo le najpogumnejši (VIDEO)
19:08
Burna noč v v okolici Novega mesta: v varnostnika vrgel kozarec, ta uporabil plinski razpršilec