Drugačen, a le ne revolucionaren: to je volvo C40 (FOTO)
Volvo C40 stoji na enaki osnovi kot XC40, pravzaprav se od njega razlikuje predvsem po kupejevskem zadnjem delu. Zaprta sprednja maska kaže na to, da gre za električni avtomobil, povrhu ima motor na vsaki osi in zato po potrebi tudi štirikolesni pogon. Je drugačen, a spet ne toliko, da bi bil revolucionaren. Na prvi pogled celo deluje kot mešanica volva in polestarja.
Nizka strešna linija
XC40 je na trgu že dovolj časa, da ne prinaša revolucije, res pa je, da se pri kupejevskih izvedbah, kakršna je C40, vedno najprej vprašamo, kako je s prostornostjo. Sedenje zadaj niti ni kritično, le paziti boste morali pri vstopu, saj se strešna linija pri vratih že kar precej zniža. Ker je C40 postavljen na osnovo, ki ni samo električna, notranji prostor ni nič drugače razporejen, baterije so spravljene v dnu vozila.
Prtljažni prostor je nekako podpovprečen.
Za 4,44 metra dolg avtomobil je 413 litrov (30 litrov manj kot v XC40) velik prtljažni prostor nekako podpovprečen, njegovo dno je precej dvignjeno, zato je razmeroma nizek. Povečati ga je mogoče zgolj v standardnem razmerju 60: 40, a je za prevoz daljših predmetov v sredini ozka luknja. Nekaj prtljage sicer lahko spravite tudi pod dno, pohvalno pa so kablom namenili prostor pod sprednjim pokrovom.
Švedski minimalizem
Voznikov delovni prostor je skandinavsko prečiščen, oblikovna posebnost je ročica za spreminjanje smeri vožnje. S pomikom v položaj B zavornega pedala skoraj ni treba uporabljati. Infozabavno napravo zdaj že dobro poznamo, na prvi pogled ni najbolj sodobna, a še vedno deluje zanesljivo in učinkovito, zdaj ima vgrajene Googlove zemljevide. Avtomobil je imel vključeno vrhunsko zaščitno in varnostno opremo.
Prikriti dirkač
Volvo C40 recharge je v izvedbi P8 pravzaprav skriti dirkač. Do 100 km/h pospeši v manj kot petih sekundah, za kar poskrbita dva motorja s 150 kW, postavljena nad vsako osjo. Zasnova avtomobila ponuja možnost, da moč izkoristite tudi med hitro voženimi ovinki, ampak da se razumemo, športni avtomobil to pač ni.
400 km je dosegljivih le z umirjeno vožnjo, v idealnih razmerah, seveda.
Energijo motorjema dostavlja baterijski sklop s 75 kWh, ki omogoča hitro polnjenje z močjo do 150 kW, na polnilnicah z izmeničnim tokom pa boste lahko polnili z močjo največ 11 kW. Poraba energije je zmogljivemu pogonu primerna in nikakor ne dosega nizkih vrednosti. Le stežka jo boste spravili pod 20 kWh na 100 kilometrov, bolj verjetno se bo ustalila kakšen kilovat ali dva višje. Za realni doseg to pomeni, da bo nekaj nad 350 kilometri, 400 jih boste prevozili le z malo več pazljivosti pri pritiskanju na plin.