Električni transit: kar 30 tisočakov dražji od dizelskega
Na slovenski trg je prispela električna različica Fordovega transita (e-transit). Pripravljena je v dveh izvedbah nosilnosti, v nobenem primeru pa ni poceni. Električni transit ima v dnu vozila baterijski sklop, ki naj bi po uradnem merjenju omogočil do 317 km dosega. Elektromotor s 135 ali 198 kW moči poganja zadnji kolesi, navor pa je v obeh primerih enak – 430 Nm.
Dimenzije tovornega prostora ostajajo identične dizelskim transitom – v največjega lahko naložimo pet evropalet. E-transit 350, ki ga lahko vozimo z B-kategorijo, ima nosilnost 900 kg in lahko vleče 750 kg težak priklopnik; izvedenka 425 lahko prevaža do 1650 kg tovora.
Pri Fordu pravijo, da je novinec zanimiv za podjetja, ki z dostavniki na dan prevozijo do 160 kilometrov, imajo vnaprej znane poti, predvsem v urbanem okolju, ter možnost osemurnega polnjenja z izmeničnim tokom – toliko časa namreč traja, da izpraznjeno baterijo napolnimo na počasni polnilnici. Vozniško okolje je že znano, a prilagojeno električnemu pogonu. Najvidnejša sprememba je (doplačljivi) infozabavni sistem nove generacije z več digitalizacije.
Trenutno lahko slovenski kupci e-transita kupijo furgonsko različico v izvedbi 350 (3,5 t največje dovoljene mase vozila) in 425 (4,25 t). Cene se začnejo pri 73.150 evrih z DDV, kar je dobrih 30 tisočakov več, kot stane podobna dizelska izvedenka.