Fabia iz Monte Carla: pelje se čvrsto in udobno hkrati
Škoda fabia je avtomobil klasične karoserijske zasnove, ki se spopada s številnimi suvi. Ena od izvedb je tudi monte carlo, ki pa ni kaka razgrajaška vroča kombilimuzina, ampak ima predvsem nekaj dodatnih zunanjih in notranjih poudarkov. Pa naj gre za nekatere podrobnosti na karoseriji ali bolj dodelano notranjost z rdečimi barvnimi detajli. Še najbolj ostaneta v spominu športna sedeža, ki prinašata dober oprijem, pa nista neudobna.
Sicer pa je fabia avtomobil, v katerem je izkoristek notranjega prostora glede na zunanje mere (418 cm) res dober. Če bi imela nova izdaja tako kot prej še karavansko izvedbo, bi lahko bil to že skoraj družinski avtomobil. Tudi za volanom ni pravih pripomb, digitalizacija ni tako radikalna kot v katerem od koncernskih sorodnikov. Fabia se pelje čvrsto in udobno hkrati, tu ni kaj prigovarjati.
Pogonski sklop ni nekaj novega, a se je tokrat zdelo, kot da mu gre bolje kot običajno: litrski bencinski trivaljnik s prisilnim polnjenjem in močjo 81 kW je v kombinaciji s šeststopenjskim ročnim menjalnikom deloval dobro, z ustrezno vožnjo pa tudi varčno. Res je bilo še toplo, a vseeno: okoli pet litrov na 100 kilometrov je ugodna poraba, doseg pa ob 50-litrski posodi goriva nekaj, o čemer lahko elektriki še vedno le sanjajo.