BMW MOTORRAD DAYS
FOTO: Motoristično veselje
Z BMW R 1250 GS smo se odpravili na srečanje lastnikov in ljubiteljev bavarskih motociklov; zanesljivi GS nas ni v dežju in na spolzkih cestah niti enkrat izdal.
Odpri galerijo
Vsako leto, letos že devetnajstič, imajo lastniki in ljubitelji motociklov znamke BMW posebno označen vikend v juliju. Takrat se z vsega sveta zgrnejo v mondeni Garmisch-Partenkirchen, kjer si dajo duška na srečanju, imenovanem BMW Motorrad Days. Letos smo se tja zapeljali tudi mi. Kot se spodobi: z BMW R 1250 GS, z letnico 2019.
Ge-es, na katerem sva se vozila s Ksenjo, je zadnji v družini na moč popularne družine GS. Letos ima nov agregat, z asinhronim, dinamičnim prilagodljivim sistemom ventilov BMW shiftcam, ki je prvič uporabljen pri motociklih. Motocikel se pelje izjemno lepo, takšna je tudi njegova krivulja moči in navora, položaj za krmilom tudi na daljših potovanjih neprisiljen.
Med razstavljavci je bil močno opazen tudi slovenski proizvajalec izpušnih sistemov Akrapovič, ki je resen BMW-jev partner. Poskrbljeno je bilo tudi za najmlajše, saj so lahko na posebnem poligonu preizkušali svoje dvokolesne spretnosti. Posebno zanimiv je bil šotor s predelanimi motocikli, na zidu smrti so se preganjali drzni vozniki. Večer je bil rezerviran za koncerte in filmske predstave – kdor ni našel česa zase, ta naj ostane naslednjič doma.
Skupinski izlet
Pa da ne bi mislili, da smo jo skupinsko s fanti in dekleti pičili kar po avstrijskih in nemških avtobanih. O, ne, to je za motoriste dolgočasno. Obirali smo ovinke podeželskih cest, se navduševali nad osupljivimi lepotami alpske pokrajine ter lezli prek avstrijskih prelazov. Družbo nam je delal tudi priljubljeni igralec Janez Hočevar - Rifle, ki prisega na bavarsko znamko motornih koles.
Ge-es, na katerem sva se vozila s Ksenjo, je zadnji v družini na moč popularne družine GS. Letos ima nov agregat, z asinhronim, dinamičnim prilagodljivim sistemom ventilov BMW shiftcam, ki je prvič uporabljen pri motociklih. Motocikel se pelje izjemno lepo, takšna je tudi njegova krivulja moči in navora, položaj za krmilom tudi na daljših potovanjih neprisiljen.
50.000 primerkov BMW GS so prodali lani.
Motoristične zgodbe
Po približno petsto odvoženih kilometrih smo pripotovali v Garmisch, relativno sveži za BMW-jevo gala večerjo pod velikim šotorom. Sprehod po prireditvenem prostoru je čez vikend ponujal obilje motorističnih zgodb. Tisti, ki jih je žulila denarnica, so si lahko nakupili opreme, oni, ki so si želeli testiranja novih BMW-jevih modelov, so se lahko preganjali v okolici ali pa so se preizkušali v terenski vožnji.
Med razstavljavci je bil močno opazen tudi slovenski proizvajalec izpušnih sistemov Akrapovič, ki je resen BMW-jev partner. Poskrbljeno je bilo tudi za najmlajše, saj so lahko na posebnem poligonu preizkušali svoje dvokolesne spretnosti. Posebno zanimiv je bil šotor s predelanimi motocikli, na zidu smrti so se preganjali drzni vozniki. Večer je bil rezerviran za koncerte in filmske predstave – kdor ni našel česa zase, ta naj ostane naslednjič doma.
Mokra pot domov
Vrnitev domov je minila v slabem in hladnem vremenu, vso pot je deževalo in tudi najbolj okoreli motoristi so morali priznati, da je najpametneje, da jo proti domu urežemo kar po avtocestah. Pot prek visokogorskih prelazov v takšnih razmerah pomeni veliko tveganje. No, niti v dežju in na spolzkih cestah me GS ni niti enkrat izdal, v Slovenijo smo se vrnili brez težav (razen velikega zastoja v Nemčiji) in celo po petsto kilometrih moja boljša polovica (ki je, mimogrede, zelo občutljiva) ni bila utrujena, jaz pa tudi ne. Zdaj mi je toliko bolj jasno, zakaj je GS med najbolj prodajanimi motornimi kolesi, gledano tudi globalno – leta 2018 so jih prodali več kot 50.000.