OBRATI
Gosposka limuzina iz Ingolstadta
Audi A6 bo jeseni na voljo tudi kot karavanski avant, ampak zdaj je najprej limuzina, ki ji ne manjka elegance; pri armaturni plošči so snovalci naredili radikalen korak naprej.
Odpri galerijo
Nekoč, še zelo na začetku, je bil audi 100. Potem pa vselej audi A6, v mnogo generacijah, vse do današnje osme, s katero znamka še bolj kot kdaj prej nagovarja različne dele sveta. Ameriko, kjer naj bi izstopala njegova športnost, Kitajsko kot tehnološki statusni simbol ter Evropo, kjer naj uspeva kot klasična poslovna limuzina z najvišjo ravnijo udobja.
Avtomobile največkrat pogledamo od spredaj, in tam ima A6 nekaj večjo masko kot prej, njene linije so bolj zlite s tistimi, ki se vlečejo v lučeh. Audi A6 letnika 2018 se po merah ni nič spremenil, dolžina je s 494 cm skoraj identična, tudi z medosno razdaljo (292 cm) je tako, kvečjemu je malce širši kot prej.
Pravijo, da je za odtenek bolj prostoren zadaj, kjer se dva peljeta nadvse ugodno, še več udobja pa je pričakovano spredaj, v zajetnih sedežih, ki se nastavljata na mnoge načine.
Glavna sprememba je pač armaturna plošča, kjer so snovalci naredili radikalen korak naprej. Seveda ne gre brez večfunkcijskega zaslona, ampak ta je elegantno vkomponiran v sredinski pas armature, pod njim je še zaslon za klimatsko napravo, oboje se s črnim ozadjem skoraj zliva s t. i. virtualnim kokpitom za volanom, ki izstopa z visoko resolucijo in možnostjo najrazličnejših prikazov.
Večji in manjši motorji? Prva sta dva šestvaljnika (V6), in sicer bencinski TFSI 55 (moč 250 kW/340 KM) ter dizelski v dveh izvedbah: 50 TDI (210 kW/286 KM) ter 45 TDI (170 kW/231 KM). Bencinar ima že kar predznak športnosti, seveda najbolj ali predvsem za Američane. No, ne vidim razloga, da se z njimi ne bi vozili tudi v Evropi, če že kdo ima veliko denarja za A6, ga ima še za kak liter več … Mimogrede, prvi občutki so, da se novi A6 vozi predvsem zelo lahkotno, tudi če ima dizelski motor. Seveda ni treba posebno poudarjati, da je tudi varnostno vrhunsko opremljen, saj ima lahko goro senzorjev in ob najbolj napredni elektroniki skoraj 40 asistenčnih sistemov.
Ampak če se še malo vrnemo k pogonu, pri Audiju verjetno računajo, da bodo v Evropi še imeli kupce za dizel, tudi za štirivaljnik z oznako 45 TDI (170 kW/231 kM), ki naj bi bil najbolj zanimiv tudi za Slovenijo. To bo od jeseni naprej tudi vstopni motor, s katerim se bodo pri 52 tisočakih začele cene za novega audija A6.
Dodajmo, da v izvedbi s sprednjim pogonom, sicer pa je tudi novi A6 lahko štirikolesni quattro oziroma je to pri močnejših strojih, ki bodo na voljo že julija, standardna oprema.
Eleganca in udobje
Saj bo A6 na jesen na voljo tudi kot (družinski) karavanski avant, ampak zdaj je najprej limuzina. Skoraj limuzina z veliko začetnico, kajti priča smo avtomobilu, ki mu ne manjka elegance, pravzaprav iz nekaterih kotov deluje bolje kot večji audi A8, s katerim se je lani začel novi krog velikih audijev.Avtomobile največkrat pogledamo od spredaj, in tam ima A6 nekaj večjo masko kot prej, njene linije so bolj zlite s tistimi, ki se vlečejo v lučeh. Audi A6 letnika 2018 se po merah ni nič spremenil, dolžina je s 494 cm skoraj identična, tudi z medosno razdaljo (292 cm) je tako, kvečjemu je malce širši kot prej.
231
KM ima osnovni dizelski štirivaljnik.
KM ima osnovni dizelski štirivaljnik.
Pravijo, da je za odtenek bolj prostoren zadaj, kjer se dva peljeta nadvse ugodno, še več udobja pa je pričakovano spredaj, v zajetnih sedežih, ki se nastavljata na mnoge načine.
Glavna sprememba je pač armaturna plošča, kjer so snovalci naredili radikalen korak naprej. Seveda ne gre brez večfunkcijskega zaslona, ampak ta je elegantno vkomponiran v sredinski pas armature, pod njim je še zaslon za klimatsko napravo, oboje se s črnim ozadjem skoraj zliva s t. i. virtualnim kokpitom za volanom, ki izstopa z visoko resolucijo in možnostjo najrazličnejših prikazov.
Klasični pogon
Čeprav se v koncernu Volkswagen, kamor spada Audi, veliko govori o elektrifikaciji, pa vsaj za zdaj pri novem audiju A6 česa radikalnega na to temo nismo slišali. No, ni čisto res. Za zdaj res še ne rečejo nobene, da bi bil to lahko tudi priključni hibrid, je pa zato v vseh izvedbah mehki oziroma blagi hibrid. To pomeni, da je pogon v resnici klasičen, ampak je vendarle sposoben na različne načine bolj varčevati. Z dodatno litij-ionsko baterijo mu pri večjih motorjih pomaga 48-voltna električna napeljava, pri manjših je dovolj 12-voltna.Večji in manjši motorji? Prva sta dva šestvaljnika (V6), in sicer bencinski TFSI 55 (moč 250 kW/340 KM) ter dizelski v dveh izvedbah: 50 TDI (210 kW/286 KM) ter 45 TDI (170 kW/231 KM). Bencinar ima že kar predznak športnosti, seveda najbolj ali predvsem za Američane. No, ne vidim razloga, da se z njimi ne bi vozili tudi v Evropi, če že kdo ima veliko denarja za A6, ga ima še za kak liter več … Mimogrede, prvi občutki so, da se novi A6 vozi predvsem zelo lahkotno, tudi če ima dizelski motor. Seveda ni treba posebno poudarjati, da je tudi varnostno vrhunsko opremljen, saj ima lahko goro senzorjev in ob najbolj napredni elektroniki skoraj 40 asistenčnih sistemov.
Osem generacij in osem obrazov Audijeve limuzine.
Ampak če se še malo vrnemo k pogonu, pri Audiju verjetno računajo, da bodo v Evropi še imeli kupce za dizel, tudi za štirivaljnik z oznako 45 TDI (170 kW/231 kM), ki naj bi bil najbolj zanimiv tudi za Slovenijo. To bo od jeseni naprej tudi vstopni motor, s katerim se bodo pri 52 tisočakih začele cene za novega audija A6.
Dodajmo, da v izvedbi s sprednjim pogonom, sicer pa je tudi novi A6 lahko štirikolesni quattro oziroma je to pri močnejših strojih, ki bodo na voljo že julija, standardna oprema.