PEUGEOT 308 SW

Karavan na bencin in elektriko: praktičen in zabaven, a precej drag (FOTO)

Peugeot 308 SW v izvedbi priključnega hibrida; praktičen in zabaven, a tudi precej drag.
Fotografija: Peugeot 308 SW je eleganten model zmernih mer. FOTOGRAFIJI: Gašper Boncelj
Odpri galerijo
Peugeot 308 SW je eleganten model zmernih mer. FOTOGRAFIJI: Gašper Boncelj

Karavani v industriji niso več v ospredju, raje pripravijo kakšnega manj in namesto tega kakega športnega terenca več. A ponekod, zlasti v spodnjem srednjem razredu, jih je še nekaj. Takšen je novi peugeot 308 SW, ki je tudi kot karavan elegantno oblikovan avtomobil.

Udobno in logično

Dolžina 4,63 metra je ravno tista, ko avtomobil ni majhen, a še ni (pre)velik. Sedi se spredaj dobro, skoraj malce športno. Materiali so kakovostni, dobro delujejo tudi vstavki iz blaga. Sredinski prikazovalnik je rahlo obrnjen proti vozniku, upravljanje je logično, zaslon odziven, meniji v slovenščini.

Ureditev za volanom je nadgradnja dozdajšnjih Peugeotovih rešitev, med katerimi izstopa prisekan volanski obroč.
Ureditev za volanom je nadgradnja dozdajšnjih Peugeotovih rešitev, med katerimi izstopa prisekan volanski obroč.

V drugi vrsti je prostor odmerjen kvečjemu korektno, vse skupaj je odvisno od velikosti potnika pred vami. Prtljažnik je kar zajeten, mu pa baterija priključnega hibrida vzame 60 litrov in tudi posoda za gorivo je manjša – 40 litrov namesto 52. Pod dvojnim dnom prtljažnika je prostor za enega od dveh kablov; drugi, ki je sicer pospravljen v lepi torbi, je v prtljažnem prostoru. Drugo vrsto je mogoče podreti v razmerju 40/20/40, v avtomobilu pa je bila še pregradna mreža, ki je koristna, če boste vozilo natovorili do vrha.

Uživaška vožnja

Peugeot 308 me je v novi izdaji najbolj prijetno presenetil s podvozjem. Medtem ko je prejšnji model zlasti v zadnjem delu vzmetenja pri vožnji čez luknje rad glasno, neprijetno udaril, je bilo tokrat veliko bolje, vse skupaj skoraj neslišno. Avtomobil se dobro drži ceste, vozniku je precej v užitek. Tokratni primerek je bil priključni hibrid, ki združuje 1,6-litrski turbobencinski štirivaljnik in manjši električni motor s skupno močjo 132 kW (180 KM).

Baterija ima 12 kWh, polnimo jo lahko na različne načine, na šuko vtičnici se napolni čez noč. V temperaturno ugodnem delu leta sem samo na elektriko ob uporabi močnejše rekuperacije prevozil 45 kilometrov, kar je malce manj od uradne vrednosti.

Ko energije samo za vožnjo na elektriko v bateriji ni več dovolj, pogon naprej deluje v hibridnem načinu, da električni motor pomaga bencinskemu. Če merimo le ta del, torej če ni samo električne vožnje, je vsaj po računalniku mogoče z umirjeno vožnjo doseči porabo dobrih 5 litrov bencina na 100 kilometrov.

Priključni hibrid je še naprej precej draga izbira, ki je daleč od vstopne vrednosti bencinskega pogona, poleg tega pa ni upravičen do subvencij. 

Predstavitvene informacije

Komentarji:

Predstavitvene informacije