STARI ZNANEC
Kleni Slovenec
V posebni slovenski seriji renault clio 1.2 TCE I feel Slovenia je tako rekoč vse, kar bi vam priporočali s seznama dodatne opreme pri običajnem cliu
Odpri galerijo
Se še spomnite legendarne reklame, v kateri so nas prepričevali, da je petka tisto pravo za "od petka do petka"? Govor je bil seveda o renaultu 5, ki so ga izdelovali v Novem mestu, in Sloveniji, takrat mladi državi, je kar laskalo, da ima "svoj" avtomobil. V Revozu so vmes izdelovali najrazličnejše avtomobile, nazadnje renault twinga in smart forfoura, pred kratkim pa se je v Novo mesto vrnil renault clio, ki ga od konca lanskega leta prodajajo tudi v Sloveniji namenjeni seriji I feel Slovenia.
Omeniti velja samodejno klimatsko napravo, tempomat, dežna tipala, infozabavni sistem z navigacijsko napravo, sistem za pomoč pri parkiranju, brezstično kartico za vstop in zagon motorja s samodejnim zaklepanjem, dobrodošla dodatka sta posebno oblazinjenje in privlačna 16-palčna lita platišča, v kratkih zimskih dneh smo opazili tudi dobro in sodobno osvetlitev luči iz svetlečih diod.
Posebna serija clia je tako opazna že od zunaj (omenimo, da za nobeno barvo ni treba doplačati), je pa res, da bi si morda želeli še kateri vidnejši "slovenski" dodatek. Morda ne bi bil odveč poudarek v (slovenski) zeleni barvi. Majhna ploščica z napisom I feel Slovenia je kar preslabo vidna na zadku avtomobila.
Clio, ki čuti Slovenijo, je dobro opremljeni predstavnik svoje vrste, zato cenovno ni najbolj ugoden, a je kar težko najti več avtomobila s primerljivo opremo.
Novi stari znanec
Clio je stari znanec evropskih cest in tudi v šestem letu življenja trenutne generacije ne popušča, saj je bil lani najbolje prodajani avtomobil v nižjem razredu. Pravzaprav to niti ni čudno, saj ponuja veliko za svojo ceno – tako velikostno kot opremsko. Če smo pikolovski, mu lahko očitamo le pomanjkanje sodobne aktivne varnostne opreme, ki je seveda niti slovenska serija ne premore. Je pa v njej tako rekoč vse, kar bi vam priporočali s seznama dodatne opreme pri običajnem cliu.Morda bi si želeli še kateri vidnejši slovenski dodatek.
Omeniti velja samodejno klimatsko napravo, tempomat, dežna tipala, infozabavni sistem z navigacijsko napravo, sistem za pomoč pri parkiranju, brezstično kartico za vstop in zagon motorja s samodejnim zaklepanjem, dobrodošla dodatka sta posebno oblazinjenje in privlačna 16-palčna lita platišča, v kratkih zimskih dneh smo opazili tudi dobro in sodobno osvetlitev luči iz svetlečih diod.
Posebna serija clia je tako opazna že od zunaj (omenimo, da za nobeno barvo ni treba doplačati), je pa res, da bi si morda želeli še kateri vidnejši "slovenski" dodatek. Morda ne bi bil odveč poudarek v (slovenski) zeleni barvi. Majhna ploščica z napisom I feel Slovenia je kar preslabo vidna na zadku avtomobila.
Radoživi bencinar
V testnem avtomobilu smo lahko preizkusili, kako se izkaže najzmogljivejši, 1,2-litrski bencinski štirivaljnik, ki mu pri doseganju največje moči (88 kW) pomaga tudi turbinski polnilnik. Delovanje motorja je mirno, med pospeševanjem ne boste zaznali turboluknje, tako motorizirani clio pa je z njim lahko precej radoživ. Med takšno vožnjo bi si zaželeli nekoliko odzivnejši krmilni sistem, a na splošno je clio še vedno prav spodoben avtomobil, ki se lahko dobro kosa s sodobno konkurenco. Tudi po porabi goriva ne izstopa. Z mirno nogo jo boste spravili pod 7 l/100 km, v mestu pa bo skozi valje steklo kakšnega pol litra več na vsakih 100 km.Prijetno počutje
Počutje v cliu ostaja prijetno, nekoliko zmoti le dvovrstični zaslonček potovalnega računalnika med merilniki, a je mogoče več podatkov o vožnji dobiti na zaslonu infozabavnega sistema. Ta je preprosto upravljiv in intuitiven, zahteva pa nekaj več pritiskov na zaslon, ko želimo vnesti cilj v navigacijsko napravo. Plastika in preostali materiali na armaturni plošči so v skladu s pričakovanji v tem avtomobilskem razredu, sedi se dobro, zadaj je udobnejše za dva kot za tri, prtljažnik pa je precej osnovno obdelan, a dovolj velik – s povečevanjem nastane zoprna stopnica.Renault clio 1.2 TCE I feel SloveniaMotor: štirivaljni vrstni bencinski
Gibna prostornina: 1197 cm3
Največja moč: 88 kW
Najvišji navor: 205 Nm
Pogon: prednji
Masa praznega vozila: 1090 kg
Mere (D/Š/V): 4062/1732/1440 mm
Medosna razdalja: 2509 mm
Prostornina prtljažnika: 300 l
Posoda za gorivo: 45 l
Najvišja hitrost: 182 km/h
Pospešek do 100 km/h: 9 s
Poraba goriva (EU): 6,8/4,5/5,3
Izpust CO2: 118 g/km
Uradni zastopnik: Renault Nissan Slovenija, Ljubljana
Cena: 17.540, 18.390 €/testni model
Euro NCAP (2012): *****
Gibna prostornina: 1197 cm3
Največja moč: 88 kW
Najvišji navor: 205 Nm
Pogon: prednji
Masa praznega vozila: 1090 kg
Mere (D/Š/V): 4062/1732/1440 mm
Medosna razdalja: 2509 mm
Prostornina prtljažnika: 300 l
Posoda za gorivo: 45 l
Najvišja hitrost: 182 km/h
Pospešek do 100 km/h: 9 s
Poraba goriva (EU): 6,8/4,5/5,3
Izpust CO2: 118 g/km
Uradni zastopnik: Renault Nissan Slovenija, Ljubljana
Cena: 17.540, 18.390 €/testni model
Euro NCAP (2012): *****
Clio, ki čuti Slovenijo, je dobro opremljeni predstavnik svoje vrste, zato cenovno ni najbolj ugoden, a je kar težko najti več avtomobila s primerljivo opremo.