OBRATI
Ko ibiza zraste v arono
Recept je znan, športne terence imejmo povsod, kjer se le da. Del trga, kjer jih še ni preveč, so tisti manjši SUV-modeli. Tako je tudi Seat že hitro po povsem novi ibizi na trg zapeljal njeno bolj robustno in kvišku dvignjeno sestrično. Rečejo ji arona.
Odpri galerijo
Arona je s 414 centimetri 8 centimetrov daljša od ibize, je tudi skoraj 10 centimetrov višja, bolj postavna, pa le ne preveč zajetna. Gre za enega izdelkov, ki prihajajo s še zelo nove skupne prilagodljive osnove koncerna Volkswagen za manjše avtomobile. Če je izvedena v karoseriji dveh barv, deluje kar prijetno.
Tudi v notranjosti kak svetlejši pas matirane plastike prinaša nekoliko več živahnosti. Sedite seveda nekoliko višje, kar je eden glavnih argumentov, ki ljudi navdušujejo nad tovrstnimi izdelki. Potovanje je za prva dva potnika ugodno, tudi zadaj je solidno zračno predvsem za dva, za tretjega pač ne. Bodo pa mimogrede prav sredinski varnostni pas na predvidenem vpoklicu celo malo popravili.
Arona ni niti približno terenec, saj ima vselej le sprednji pogon. To je to, niti kakih posebnih programov za speljevanje ni. Pogonskih izvedb je sicer več vrst, verjetno pa je ena bolj zanimivih izbir trivaljni bencinski agregat v močnejši izvedbi z močjo 85 kW/110 KM. Gre za živahen motor, s katerim se arona obnaša res poskočno, poraba je okrog 6,5 litra na 100 kilometrov. Dobro se ujame s siceršnjo lahkotnostjo avtomobila, s katerim prijetno in natančno vijugamo po ovinkastih cestah. Če kaj, bi moralo biti podvozje na luknjastih cestah bolj tiho.
Seatov mali SUV je lahko zelo dobro opremljen avtomobil – takšen je bil tudi testni primerek, ki je imel precej dodatkov na temo udobja pa tudi asistenčnih varnostnih sistemov. Kot takšen seveda ni čisto poceni, stane 24 tisočakov ali pet več kot brez doplačljivih dodatkov.
Tudi v notranjosti kak svetlejši pas matirane plastike prinaša nekoliko več živahnosti. Sedite seveda nekoliko višje, kar je eden glavnih argumentov, ki ljudi navdušujejo nad tovrstnimi izdelki. Potovanje je za prva dva potnika ugodno, tudi zadaj je solidno zračno predvsem za dva, za tretjega pač ne. Bodo pa mimogrede prav sredinski varnostni pas na predvidenem vpoklicu celo malo popravili.
Samo sprednji pogon
Na armaturni plošči izstopa večfunkcijski zaslon z zelo lepo barvno grafiko, hitro se odziva na naše dotike, kot še na kakem izdelku tekmecev pa se tudi v tem primeru poznajo prstni odtisi. Toplo pozdravljam, da so še ohranili kak gumb. Kar precej prtljage sprejme prtljažnik, v dvojnem dnu je prostora za 400 litrov tovora. Povečamo ga lahko s podrtjem zadnje klopi, ki je deljiva v razmerju 60/40, pri čimer nastane skoraj, ne pa popolnoma ravno dno.Arona ni niti približno terenec, saj ima vselej le sprednji pogon. To je to, niti kakih posebnih programov za speljevanje ni. Pogonskih izvedb je sicer več vrst, verjetno pa je ena bolj zanimivih izbir trivaljni bencinski agregat v močnejši izvedbi z močjo 85 kW/110 KM. Gre za živahen motor, s katerim se arona obnaša res poskočno, poraba je okrog 6,5 litra na 100 kilometrov. Dobro se ujame s siceršnjo lahkotnostjo avtomobila, s katerim prijetno in natančno vijugamo po ovinkastih cestah. Če kaj, bi moralo biti podvozje na luknjastih cestah bolj tiho.
Seat arona xcellence 1.0 ecoTSI
Motor: trivaljni turbobencinski
Gibna prostornina: 999 ccm
Največja moč: 85 kW (115 KM) pri 5000–5500 vrt./min.
Največji navor: 200 Nm med 2000 in 3500 vrt./min.
Pogon: sprednji s šeststopenjskim ročnim menjalnikom
Masa praznega vozila: 1187kg
Največja dovoljena masa: 1660 kg
Mere (D/Š/V): 4138 /1780/1552 mm
Medosna razdalja: 2552 mm
Najvišja hitrost: 182 km/h
Pospešek do 100 km/h: 9,8 sekunde
Poraba goriva (EU): 4,9 l/100 km kombinirana poraba
Izpust CO2: 113 g/km
Motor: trivaljni turbobencinski
Gibna prostornina: 999 ccm
Največja moč: 85 kW (115 KM) pri 5000–5500 vrt./min.
Največji navor: 200 Nm med 2000 in 3500 vrt./min.
Pogon: sprednji s šeststopenjskim ročnim menjalnikom
Masa praznega vozila: 1187kg
Največja dovoljena masa: 1660 kg
Mere (D/Š/V): 4138 /1780/1552 mm
Medosna razdalja: 2552 mm
Najvišja hitrost: 182 km/h
Pospešek do 100 km/h: 9,8 sekunde
Poraba goriva (EU): 4,9 l/100 km kombinirana poraba
Izpust CO2: 113 g/km
Seatov mali SUV je lahko zelo dobro opremljen avtomobil – takšen je bil tudi testni primerek, ki je imel precej dodatkov na temo udobja pa tudi asistenčnih varnostnih sistemov. Kot takšen seveda ni čisto poceni, stane 24 tisočakov ali pet več kot brez doplačljivih dodatkov.