OBRATI

Ko ibiza zraste v arono

Recept je znan, športne terence imejmo povsod, kjer se le da. Del trga, kjer jih še ni preveč, so tisti manjši SUV-modeli. Tako je tudi Seat že hitro po povsem novi ibizi na trg zapeljal njeno bolj robustno in kvišku dvignjeno sestrično. Rečejo ji arona.
Fotografija: Mali SUV iz Seata je všečen avto, ki lovi aktualne trende. Foto: Gašper Boncelj
Odpri galerijo
Mali SUV iz Seata je všečen avto, ki lovi aktualne trende. Foto: Gašper Boncelj

Arona je s 414 centimetri 8 centimetrov daljša od ibize, je tudi skoraj 10 centimetrov višja, bolj postavna, pa le ne preveč zajetna. Gre za enega izdelkov, ki prihajajo s še zelo nove skupne prilagodljive osnove koncerna Volkswagen za manjše avtomobile. Če je izvedena v karoseriji dveh barv, deluje kar prijetno.
Mali SUV iz Seata je všečen avto, ki lovi aktualne trende. Foto: Gašper Boncelj
Mali SUV iz Seata je všečen avto, ki lovi aktualne trende. Foto: Gašper Boncelj

Tudi v notranjosti kak svetlejši pas matirane plastike prinaša nekoliko več živahnosti. Sedite seveda nekoliko višje, kar je eden glavnih argumentov, ki ljudi navdušujejo nad tovrstnimi izdelki. Potovanje je za prva dva potnika ugodno, tudi zadaj je solidno zračno predvsem za dva, za tretjega pač ne. Bodo pa mimogrede prav sredinski varnostni pas na predvidenem vpoklicu celo malo popravili.

Samo sprednji pogon

Na armaturni plošči izstopa večfunkcijski zaslon z zelo lepo barvno grafiko, hitro se odziva na naše dotike, kot še na kakem izdelku tekmecev pa se tudi v tem primeru poznajo prstni odtisi. Toplo pozdravljam, da so še ohranili kak gumb. Kar precej prtljage sprejme prtljažnik, v dvojnem dnu je prostora za 400 litrov tovora. Povečamo ga lahko s podrtjem zadnje klopi, ki je deljiva v razmerju 60/40, pri čimer nastane skoraj, ne pa popolnoma ravno dno.
Arona je vselej sprednji pogon.
Arona je vselej sprednji pogon.

Arona ni niti približno terenec, saj ima vselej le sprednji pogon. To je to, niti kakih posebnih programov za speljevanje ni. Pogonskih izvedb je sicer več vrst, verjetno pa je ena bolj zanimivih izbir trivaljni bencinski agregat v močnejši izvedbi z močjo 85 kW/110 KM. Gre za živahen motor, s katerim se arona obnaša res poskočno, poraba je okrog 6,5 litra na 100 kilometrov. Dobro se ujame s siceršnjo lahkotnostjo avtomobila, s katerim prijetno in natančno vijugamo po ovinkastih cestah. Če kaj, bi moralo biti podvozje na luknjastih cestah bolj tiho.

Seatov mali SUV je lahko zelo dobro opremljen avtomobil – takšen je bil tudi testni primerek, ki je imel precej dodatkov na temo udobja pa tudi asistenčnih varnostnih sistemov. Kot takšen seveda ni čisto poceni, stane 24 tisočakov ali pet več kot brez doplačljivih dodatkov. 

Več iz te teme:

Predstavitvene informacije

Komentarji:

Predstavitvene informacije